اخذ مجوز موسسه خلاقیت کودک (اخذ مجوز خانه خلاقیت)

30 دیدگاه

همه ما دوست داریم تا فرزندانی موفق پرورش دهیم. بدون‌ شک محقق شدن این هدف تنها با گام برداشتن در مسیری درست و اصولی میسر خواهد شد و مشاورین، مربیان و معلمان مطلع، متبحر و کاربلد مهره‌های کلیدی هستند که ما را در این امر یاری می‌دهند.

لازم است بدانید که کودکان در سنین 3 تا 12 سالگی همانند زمینی بکر و مستعد هستند که می‌توان در آن انواع و اقسام بذرها را کشت داد. پس چه بهتر که در این زمین تازه آگاهی، مهارت و دانش کشت شود. خوشبختانه استعداد بالای کودکان در این بازه سنی، امر آموزش و یادگیری را بسیار آسان کرده است. بدون‌ شک کودکانی که به خوبی پرورش یافته باشند، آینده بهتر و روشن‌تری دارند و می‌توانند نقش موثری را در جامعه خود ایفا نمایند.

به عبارتی دیگر می‌توان گفت تربیت صحیح کودکان با توجه به توانایی‌های بالقوه آن‌ها، تاثیر به‌سزایی در رشد و تعالی یک جامعه خواهد داشت.

چرا باید به فکر استعدادیابی فرزندانمان باشیم؟

بدون‌ شک افرادی که در زمینه‌های مورد علاقه خود مشغول به فعالیت و کار هستند، افراد شادتر و موفق‌تری خواهند بود. برای اینکه بتوان چنین افرادی را به جامعه تحویل داد، باید کودکان را در سنین پایین استعدادیابی نمود تا بتوانند مابقی پازل زندگی خود را کاملا مطابق با علاقمندی‌ها و استعدادهایشان چینش نمایند.

به‌ منظور استعدادیابی دقیق کودکان به مراکز و موسسات پرورش استعداد و خلاقیت کودکان نیاز است. مربیان، متخصصان و روانشناسان در این مراکز پس از استعدادیابی دقیق کودکان، آن‌ها را به منظور رشد و یادگیری بیشتر در بستری مناسب سوق می‌دهند. این مراکز کاملا شاد و به دور از استرس‌های روزمره هستند و در محیطی امن و پرنشاط به آموزش، پرورش و ارتقای مهارت‌های سرمایه‌های این مرز و بوم در کارگاه‌های مختلف مشغول می‌شوند. کودکانی که در این مراکز رشد پیدا می‌کنند، بسیار زودتر از سایر همسالان خود شکوفا می‌شوند.

موضوع فعالیت موسسه خلاقیت کودک (خانه خلاقیت)

تاسیس موسسه خلاقیت یا خانه کودکموسسه خلاقیت کودک مجموعه‌ای جامع و کامل است و از کارگاه‌های آموزشی و پرورشی مختلف تشکیل شده است. کودکان پس از استعدادیابی در کارگاه‌های مختلف مهارت‌پروری، هنری، علمی، فرهنگی و… تحت آموزش قرار می‌گیرند و مشغول به رشد و پیشرفت می‌شوند. علاقمندان به تاسیس چنین موسساتی با نام‌های مختلفی مانند خانه خلاقیت موسسه خلاقیت، موسسه استعداد یابی، موسسه پرورش استعداد و خلاقیت و عناوین دیگر از این موسسات نام می‌برند.

اگر انسان دغدغه‌مندی هستید و همواره به رشد و تعالی ایران سربلند و سرمایه‌های کم سن‌ و‌ سال این مرز و بوم می‌اندیشید، بدون‌ شک فراهم کردن بستری مناسب به منظور رشد و استعدادیابی کودکان بهترین اقدام خواهد بود. برای اینکه بتوان در این مسیر گام برداشت باید از مشاوره‌ و تجربیات مشاورین متخصص این زمینه بهره‌مند شد.

برای اخذ مجوز خانه خلاقیت باید چه کرد؟

احتمالا می‌دانید که تاسیس و اخذ مجوز فعالیت مراکز آموزشی از روند اداری متنوعی تشکیل شده‌ است و فراز و نشیب‌های خاص خود را به همراه دارد. به‌ منظور آغاز این راه و با موفقیت به پایان رساندن آن به زمان و طی مراحل پرپیچ‌وخمی نیاز است. به همین جهت تاکید بر بهره‌گیری از مشاوره‌ و راهنمایی‌ افراد متخصص این حوزه است.

در‌ صورتی‌ که شما در این زمینه از مشاوره افراد متخصص بهره‌مند شوید، می‌توانید هر چه سریع‌تر فرآیند تاسیس موسسه با موضوع پرورش استعداد و خلاقیت کودک را به سرانجام برسانید. کارشناسانی که در این زمینه تخصص و تجربه کافی داشته باشند، می‌توانند به عنوان یک همراه مطمئن شما را یاری کنند تا ره صد ساله را در یک شب طی نمایید!

اخذ مجوز و یا تاسیس موسسه خلاقیت همراه با موسسه مشاورین اندیشه آسیا

موسسه اندیشه آسیا متشکل از کارشناسانی متبحر و دلسوز، راه‌گشای افرادی است که به رشد و تعالی سرمایه‌های انسانی این مملکت می‌اندیشند. کارشناسان این مجموعه از همان ابتدای کار با شما همسو خواهند شد و پس از بررسی منابع و اهداف موجود، شما را در به ثمر رساندن این مهم یاری خواهند کرد.

به طور کلی به منظور تاسیس مراکز پرورش استعداد، سرگرمی و خلاقیت کودکان باید به موارد مختلفی توجه داشت. نکته مهم این است که بسیاری از علاقمندان در ابتدا نمی‌دانند که برای تاسیس چنین موسساتی باید به کدام مرجع قانونی مراجعه نمایند. موضوع تاسیس موسسات پرورش استعداد، سرگرمی و خلاقیت تا سال‌های گذشته مرجع رسمی برای تاسیس و صدور مجوز نداشته است ولی در سال‌های گذشته با توجه به افزایش تقاضا برای تاسیس چنین موسساتی می‌توان از بعضی مراجع رسمی و با داشتن شرایط خاص اقدام به اخذ پروانه فعالیت نمود. تاکید می‌گردد چنانچه از مراجع غیررسمی آموزشی اقدام به اخذ مجوز نمایید و یا بدون مجوز شروع به فعالیت نمایید از فعالیت شما توسط مراجع ذیربط و همچنین اداره نظارت بر اماکن بلافاصله جلوگیری خواهد گردید و تمام سرمایه‌گذاری شما در یک چشم به هم زدن به باد خواهد رفت. فراهم کردن مکانی مستقل برای فعالیت، تأمین نیروی انسانی و اخذ مجوزهای لازم از جمله موارد بسیار مهمی هستند که باید در مراحل اولیه کار تأمین شوند. شرایط لازم برای اخذ مجوز، اطلاع از انواع فعالیت‌های آموزشی مجاز، شرایط لازم برای تایید مکان از سوی مراجع ذیصلاح، شرایط لازم برای موسس، مدیر و مربیان موسسه، همه و همه سوالاتی هستند که باید پیش از اخذ مجوز پاسخ آن‌ها را بدانید. کارشناسان موسسه اندیشه آسیا از مرحله اخذ پروانه فعالیت تا مرحله راه‌اندازی موسسات آموزشی، گام به گام در کنار شما خواهند بود.

در صورت ‌وجود هر گونه سوال در این زمینه و یا نیاز به مشاوره تخصصی، می‌توانید با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل فرمایید و از مشاوره کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوید، با ما تماس بگیرید.

30 پاسخ به “اخذ مجوز موسسه خلاقیت کودک (اخذ مجوز خانه خلاقیت)”

  1. ریحانی گفت:

    سلام، حداقل مدرک تحصیلی لازم برای راه اندازی موسسه خلاقیت کودک چیست؟

  2. ناهید شریفی گفت:

    سلام وقت بخیر
    ایا برای ساختمان اجاره ای هم میتوان مجوز موسسه خلاقیت گرفت؟

  3. زهراحسینی گفت:

    با سلام خدمت شما..با مدرک کارشناسی ارشد پرستاری شاخه کودکان هم امکان تاسیس چنین مراکزی وجود دارد؟

  4. نگین گفت:

    مجوزی که داده میشود باید حتما برای بچه های 3 تا 12 ساله باشد؟ برای کودکان 3 تا 6 ساله نمیشود جداگانه مجوز گرفت؟

  5. هاشمیان گفت:

    درود و سلام
    ایا برای گرفتن مجوز و تاسیس موسسه خلاقیت کودک باید ازمون داد؟ لطفا راهنمایی کنید سوالات ازمون را کجا میتونم تهیه کنم؟

  6. خانم رسولی گفت:

    سلام
    شرایط سنی و تاهل برای خانم ها چیست؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم داشتن حداقل 27 سال برای افراد مجرد و حداقل 25 سال برای افراد متاهل الزامی می‌باشد.

  7. عاطفه گفت:

    سلام. مدرک تحصیلی موسس و مربیان چه باید باشد؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  8. reza گفت:

    سلام وفت بخیر اگر اقایی بخواهد مجوز بگیرد، کدام معافیت خدمت سربازی قابل قبوله ؟؟

  9. لیلا آب روشن گفت:

    سلام حداقل چه میزان سرمایه برای این کار نیاز هست؟؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  10. نازنین خوشرو گفت:

    سلام
    ایا به خانم مجرد با مدرک کارشناسی ارشد حقوق و 28 سال سن مجوز موسسه خلاقیت کودک داده میشود؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  11. آقای فردهادیان گفت:

    درود روز بخیر
    از چه سازمانی باید اقدام کرد برای مجوز ؟ ایا ثبت نام اولیه ان انلاین است؟ از چه سامانه ای باید ثبتنام کرد؟
    سپاس

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  12. محجوب گفت:

    درود
    برا تاسیس دو شعبه دیگر، یکی در همان شهر و شعبه دیگر در شهر دیگر باید چه مراحلی رو طی کنیم؟

  13. نیلوفر گفت:

    از چه ارگانی باید مجوز گرفته شود؟ ایا آموزش و پرورش باید مجوز صادر کند؟؟ با مدرک ارشد مشاوره می شه مجوز خانه خلاقیت گرفت؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  14. صدیقه جانیپور گفت:

    سلام
    میشه راهنمایی کنید من باید ابتدا از چه اداره ای شروع کنم برای گرفتن مجوز؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *