درباره موسسه مشاورین اندیشه آسیا(قسمت۲)

8 دیدگاه

این روزها نقش و اهمیت آموزش و پرورش در جوامع بر هیچ‌ کس پوشیده نیست. طبق نظرات کارشناسان، آموزش و پرورش همان ارگان مهمی به حساب می‌آید که می‌توان با کمک آن آینده‌ای درخشان را برای یک جامعه رقم زد.

آموزش و پرورش سعی دارد تا در تربیت کودکان و نوجوانان بیشترین نقش را ایفا نماید. به نحوی که دانش و مهارت‌های افراد نیز ارتقا پیدا نماید. بدون شک جامعه‌ای که تمامی افراد به خوبی با هنجارها و ارزش‌ها آشنا شده باشند و همچنین دارای مهارت و دانش‌های کاربردی باشند با سرعت مناسب‌تری به سمت پیشرفت در حرکت خواهد بود. ضمن اینکه حضور افراد این‌چنینی در کنار یکدیگر، جامعه را به حالت ایده‌آل نزدیک‌تر خواهد کرد.

معمولا خشونت‌ها و ناهنجاری‌ها از عدم آگاهی و تربیت نادرست نشأت می‌گیرد. آموزش و پرورش در تلاش است تا ضمن آموزش موارد علمی، آداب و رفتار درست و سالم را نیز به افراد در رده‌های سنی مختلف آموزش دهد. از همین رو می‌گوییم که نقش آموزش و پرورش برای ایجاد جامعه‌ای سعادتمند و پیشرفته لازم و ضروری می‌باشد.

خوشبختانه کشور عزیز ما، از دیرباز مهد آموزش و پرورش انسان‌های والا و فرهیخته بوده است. به همین دلیل است که تاکنون افراد برجسته و توانمندی را در عرصه‌های مختلف علمی، ادبی، مذهبی، فرهنگی، ورزشی و… به جهان معرفی کرده است. در چند سال گذشته در پی بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، حساسیت بر روی آموزش و پرورش بیشتر از گذشته شده است و مجموعه‌های وظیفه‌شناس سعی دارند تا با فراهم کردن بستری مناسب‌تر، مسیر تزکیه و تعلیم آموزش و پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را تسهیل نمایند. یکی از این مجموعه‌ها گروه مشاورین اندیشه آسیا است که از ایده‌ها و افکار افرادی که علاقمند به ارتقای دانش و مهارت‌های کودکان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم هستند، حمایت می‌کند. از آنجایی که این مجموعه در حوزه مشاوره تاسیس موسسات آموزشی و فرهنگی – هنری بسیار موفق عمل کرده است، در ادامه بیشتر با اقدامات و حیطه فعالیت گروه مشاورین اندیشه آسیا در این زمینه آشنا خواهید شد.

  • برای راه‌اندازی آموزشگاه زبان – آموزشگاه کنکور تقویتی و تاسیس مدرسه غیر دولتی(غیر انتفاعی) نیاز به اخذ مجوز از وزارت آموزش و پرورش دارید بسیاری از افراد بنا به نیاز خود به دنبال آموزش زبان‌های متنوع علی‌الخصوص، زبان انگلیسی هستند. این نیاز گسترده موجب شده است تا تأسیس آموزشگاه‌های زبان در چند سال اخیر رونق پیدا کند. افرادی که به دنبال راه‌اندازی مجموعه‌ای آموزشی به منظور ارتقای سطح سواد جامعه در حوزه زبان‌های خارجی هستند، باید برای اخذ مجوزهای لازم به وزارت آموزش و پرورش رجوع نمایند. گاهی از اوقات این موسسات به صورت مستقل کار خود را آغاز می‌کنند و برخی دیگر به‌عنوان نمایندگی از برندی شناخته شده، فعالیت می‌نمایند. به طور کلی برای راه‌اندازی هر یک از موارد ذکر شده، نیاز به اخذ مجوزهای لازم از وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.
  • رسیدن به رتبه ایده‌آل در کنکور و قبولی در بهترین رشته‌های دانشگاهی از جمله پزشکی – مهندسی و حقوق رویای بزرگ همه نوجوانانی است که به دنبال آینده‌ای روشن هستند. به همین دلیل همواره استقبال از آموزشگاه علمی آزاد و کلاس‌های کنکور تقویتی بسیار زیاد بوده است. افرادی که به دنبال تاسیس آموزشگاه علمی آزاد هستند نیز باید پیش از هر گونه اقدامی، مسیر اخذ مجوز از آموزش و پرورش را طی نمایند.
  • مجموعه‌های پیش دبستان، دبستان و دبیرستان‌های غیردولتی (متوسطه اول و دوم) از مراکز مهم و ارزشمندی به حساب می‌آیند که تاثیر به‌سزایی در تربیت و آموزش کودکان و نوجوانان در جامعه دارند. از آنجایی که راه‌اندازی چنین مراکزی به توجهات بسیار ویژه‌ای نیاز دارد، باید تمامی اقدامات تحت نظارت مستقیم وزارت آموزش و پرورش انجام شود و مجوزهای لازم اخذ گردد.

در حال حاضر مجموعه‌های فرهنگی زیادی در کشور مشغول به فعالیت هستند که سهم به سزایی در آموزش علاقمندان دارند. افرادی که علاقمند به تأسیس موسساتی فعال در حوزه سینما – موسیقی رسانه‌های دیجیتال، هنرهای تجسمی – موسسات فرهنگی – هنری و سایر حوزه‌های مربوط به فرهنگ و هنر هستند، باید به منظور اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام نمایند.

درباره موسسه مشاورین اندیشه آسیا

موسسه مشاورین اندیشه آسیا، همراه همیشگی شما

اگرچه ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ کودکان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم از دغدغه‌های اصلی کشور به حساب می‌آید، اما برای راه‌اندازی مجموعه‌های آموزشی باید طبق استانداردها و قوانین تعیین شده اقدام کرد. اما گاهی اوقات به دلیل اشباع بودن مناطق و یا شرایط خاص، اجازه تاسیس موسسات آموزشی جدید داده نمی‌شود. به همین دلیل بهتر است تا پیش از هرگونه اقدامی از نظرات کارشناسان موسسه مشاورین اندیشه آسیا بهره‌مند گردید و در ادامه با اطلاعات کافی نسبت به تاسیس آموزشگاه موردنظر اقدام نمایید.

شما می‌توانید در زمینه‌های مختلف اعم از: مشاوره تاسیس موسسات آموزشی – فرهنگی و هنری، ثبت موسسه آموزشی، اخذ نمایندگی از برندهای آموزشی، اخذ گواهینامه ایزو و مشاوره جهت جذب دانشجو و پرسنل بر دانش و تجربیات کارشناسان مجموعه اندیشه آسیا تکیه کنید. با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل نمایند و تمامی سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایند.

8 پاسخ به “درباره موسسه مشاورین اندیشه آسیا(قسمت۲)”

  1. hasan گفت:

    بنده قصد دارم اموزشگاه زبان در یکی از شهرستان های استان همدان تاسیس کنم ایا در این زمینه مشاوره میدهید؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  2. بهزاد راد گفت:

    سلام مجوز تاسیس آموزشگاه علمی آزاد (تقویتی-کنکور) از وزارت آموزش و پرورش صرفا باید اخذ گردد؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم بله، مرجع صدور مجوز آموزشگاه علمی آزاد وزارت آموزش و پرورش می‌باشد.

  3. غزاله گفت:

    سلام روزتون بخیر
    در زمینه ثبت شرکت IT هم مشاوره میدهید؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  4. مریم گفت:

    سلام
    شرایط اخذ مجوز برای تاسیس دبستان چی هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *