لوگو طلایی ارشاد (لوگو طلایی ساماندهی)

12 دیدگاه
اخذ لوگو طلایی نماد ساماندهی وزارت ارشاد

قصد داریم تا در این مطلب به موضوع لوگو طلایی (نماد ساماندهی وزارت ارشاد) برای سایت موسسات آموزشی بپردازیم. البته پیش از پرداختن به این موضوع، کمی در خصوص شناخت رسانه‌های دیجیتال و جایگاه آن در جامعه امروز صحبت خواهیم کرد. این روزها قلم و کاغذ جای خود را به رسانه‌های دیجیتال داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ مجوز نشر دیجیتال به صفحه مرتبط در سایت ما مراجعه فرمایید. در دنیای امروز اطلاعات و داده‌های مختلف با سرعت زیادی در سطح دنیا پخش می‌شود. در چند سال اخیر تمامی انسان‌ها تحت تاثیر بمباران‌های رسانه‌ای قرار گرفته‌اند. باید اعتراف کرد که اگر توجه و نظارت درستی بر این جنگ نرم و بمباران نباشد، رفتار، کردار، اندیشه، اعتقادات، عواطف و روابط فردی و اجتماعی انسان‌ها دستخوش تغییرات نامطلوبی خواهدشد. البته ناگفته نماند که ارتقای مهارت‌ها و سواد رسانه‌ای کاربران به اندازه نظارت درست بر بمباران‌های رسانه‌ای اهمیت دارد.

چگونگی اخذ لوگو طلایی ساماندهی

در واقع رسانه‌های دیجیتال همان رسانه‌های آنلاین هستند که نرم افزارها و محتواهای الکترونیکی را در بر می‌گیرند. به عنوان مثال نسخه اینترنتی روزنامه‌ها و وب‌سایت‌های خبری از رسانه‌های دیجیتال به شمار می‌روند. با وجود رسانه‌های دیجیتال مرزهای انتشار اخبار و محتواهای مختلف از بین رفته است و تمامی محتواها در زمان کوتاهی برای تمامی مردم دنیا قابل دسترسی خواهند بود، در این شرایط داشتن سواد رسانه‌ای و نظارت درست بر محتواهای منتشر شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اهمیت داشتن سواد رسانه‌ای

این روزها رسانه‌های زیادی با انتشار محتواهای مختلف سعی بر جهت‌دهی افکار عمومی دارد. در چنین شرایطی راهی به جز افزایش سواد رسانه‌ای مخاطبان وجود ندارد. افرادی که در حوزه رسانه مهارت کافی داشته باشند، در برابر اخبار و محتواهای مختلف منفعل نخواهند بود و واکنش‌های عاقلانه‌ای دارند. در صورتی که افراد بی‌سواد این حوزه مهارت کافی برای تفکیک اخبار و محتواهای کذب از حقیقی را ندارند. در یک کلام باید بگوییم که سواد رسانه‌ای به انسان‌ها کمک می‌کند تا پذیرشی بدون تفکر و اندیشه نداشته باشند و واقع‌نگر شوند.

بدون تعارف باید بگوییم که اینترنت و فضای مجازی در کنار تمامی مزایایش، معایبی نیز دارد. در واقع این فضای گسترده و نوظهور به آرامی افکار و اندیشه‌های افراد را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. به همین دلیل است که توصیه می‌شود پیش از پا گذاشتن در این دنیای گسترده، سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهید.

مزایای سواد رسانه‌ای در یک نگاه

  • ارتقای هوشیاری مخاطبان در پذیرش یا عدم پذیرش اخبار مختلف
  • افزایش آگاهی کاربران برای محافظت از روابط فردی و اجتماعی، اعتقادات، علاقمندی‌ها و…
  • کنترل و مهار آگاهانه رسانه‌های ناسالم

اخذ لوگو طلایی برای سایت موسسات آموزشی

اعطای لوگو طلایی ساماندهی، راهی مطمئن برای مهار محتوای بی‌ارزش

همان‌طور که می‌دانید رسانه دیجیتال در کنار تمامی خوبی‌ها، بدی‌هایی نیز دارد. از آنجایی که سرعت انتشار محتوا در رسانه‌های دیجیتال بسیار بالا است، هر محتوای کم ارزشی در مدت زمانی کوتاه در اختیار همگان قرار می‌گیرد. همین موضوع موجب می‌شود تا به منبعی قدرتمند برای نظارت بر رسانه‌های دیجیتال نیاز باشد.

از همین رو وزارت ارشاد اسلامی با هدف فراهم کردن بستری سالم برای انتشار محتوا، نماد ساماندهی (لوگو طلایی) را به کاربران اعطا می‌‌‌کند. بدین ترتیب محتوای رسانه‌های دیجیتال با اهداف نظام و جامعه اسلامی همسو می‌شود و کاربران می‌توانند در فضایی سالم و به دور از محتوای هنجارشکن به کسب اطلاعات تازه و تبادل نظر بپردازند. نکته مهم این است که افرادی که اقدام به اخذ مجوز موسسه فرهنگی هنری چند منظوره می‌نمایند جهت کسب اعتبار لازم برای سایت خود، می‌توانند از این لوگو استفاده کنند.

ضرورت ثبت سایت موسسات آموزشی در وب سایت ساماندهی وزارت ارشاد

این روزها سایت‌های موسسات آموزشی بستر مناسبی را برای کسب اطلاعات و ارتقای مهارت افراد فراهم کرده‌اند. بدون شک به منظور کنترل کیفیت و ارتقای خدمات آموزشی به نظارت‌های دقیق نیاز خواهد بود. وب سایت ساماندهی یک پایگاه مطمئن است که تمامی اطلاعات مدیران سایت‌های موسسات آموزشی در آن ذخیره می‌شود و در صورتی که هر یک از سایت‌های آموزشی خدماتی مجرمانه و مغایر با قوانین وضع شده از سوی نظام داشته باشند، سایت موردنظر فیلتر و از دسترسی عموم خارج خواهد شد.

مدیران وب‌سایت‌های آموزش موظف هستند تا با احراز هویت در وب سایت ساماندهی بر طبق قوانین ملی پیش بروند. به تمامی وب سایت‌ها و رسانه‌های برخط توصیه می‌شود تا با ثبت نام در وب سایت ساماندهی و دریافت نشان طلایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عملکردی روشن داشته باشند و اعتماد کاربران را به خود جلب نمایند.

آشنایی با رسانه‌های برخط

  • رسانه برخط کاربر محور
  • صفحه شخصی در رسانه کاربر محور
  • رسانه برخط اختصاصی
  • رسانه برخط غیراختصاصی
  • وبلاگ
  • نشریه الکترونیک
  • وبلاگ با دامنه اختصاصی

نحوه اقدام برای اخذ لوگو طلایی (نماد ساماندهی وزارت ارشاد) برای سایت موسسات آموزشی

متقاضیانی که قصد دارند برای سایت موسسات آموزشی خود لوگوی طلایی از وزارت ارشاد دریافت کنند، باید بر طبق روالی معین پیش بروند. متقاضیان می‌توانند پس از مراجعه به سایت مربوطه و ثبت اطلاعات کاربری، احراز هویت و تعیین رسانه برخط به منظور دریافت لوگوی ساماندهی به طور موقت اقدام نمایند.

در صورتی که تمامی مراحل گفته شده با موفقیت پشت سر گذاشته شود، لوگوی خاکستری یا موقت ساماندهی به متقاضیان اعطا می‌شود. این لوگو 3 ماه اعتبار دارد. بنابراین صاحبان امتیاز موسسات آموزشی باید پس از این بازه زمانی به منظور دریافت لوگوی طلایی اقدام کنند. لازم به ذکر است که برای اخذ نماد دائم ساماندهی وزارت ارشاد باید پیشتر نماد اعتماد الکترونیکی دریافت شده باشد.

اخذ لوگو طلایی (نماد ساماندهی وزارت ارشاد) با اندیشه آسیا

اخذ لوگوی طلایی را به مشاورین اندیشه آسیا بسپارید

برای اخذ لوگوی طلایی یا نماد ساماندهی برای سایت موسسات آموزشی باید مسیر پر فراز و فرودی طی شود. احراز هویت مدیر سایت، بررسی صلاحیت قانونی متصدی سایت، بررسی هماهنگی و نوع عملکرد وب سایت با درخواست مدیر سایت، بررسی پیروی کردن از قوانین جمهوری اسلامی برای انتشار محتواهای آموزشی و … بخشی از اقدامات لازم برای دریافت نماد ساماندهی است و اعتبار آن 6 ماهه است و پس از آن قابل تمدید خواهد بود.

در صورتی که متقاضیان و یا صاحبان امتیاز وب‌سایت‌های موسسات آموزشی بر فرآیندهای ضروری به منظور اخذ لوگوی طلایی واقف نباشند، باید مدت زمان زیادی را برای اخذ این نماد طی کنند، زیرا در صورتی که مدارک و درخواست‌ها در زمان درست به مرجع صدور ارائه نشود، این روال طولانی‌تر خواهد شد. به همین دلیل به مدیران سایت‌های موسسات آموزشی توصیه می‌شود تا از همان ابتدای کار به مهارت، دانش و تجربه کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا تکیه کنند. به این ترتیب با مدیریت درست زمان و هزینه نماد ساماندهی را اخذ خواهند کرد.

شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ نماد طلایی (نماد ساماندهی وزارت ارشاد) برای سایت موسسات آموزشی با شماره تلفن 88906598-021 تماس حاصل کنید.

12 پاسخ به “لوگو طلایی ارشاد (لوگو طلایی ساماندهی)”

  1. ارسلان گفت:

    سلام سایت ساماندهی وزارت ارشاد چی هست ؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  2. محمد گفت:

    باسلام نحوه ثبت سایت در وزارت ارشاد به چه صورته؟ لطفا راهنمایی کتید

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  3. محمدمهدی گفت:

    سوالم اینه که وب سایت وزارت ارشاد چی هستش دقیقا؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  4. فرهاد علیزاده گفت:

    درود وقت بخیر نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال چیست
    ؟؟؟؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  5. روزبه گفت:

    سلام

    برای گرفتن نماد ساماندهی چه مراحلی باید طی بشه؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  6. افرا گفت:

    درود
    سایت ساماندهی چیست

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان موسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *