اخذ مجوز آموزشگاه بیمه

10 دیدگاه
اخذ-مجوز-آموزشگاه-بیمه

می‌توان با اخذ مجوز آموزشگاه بیمه و فراهم کردن بستری آموزشی و کاربردی، در مسیر ایمن‌تر کردن زندگی سایر انسان‌ها گام برداشت. بدون شک فعالیت در این حوزه از دو جهت ارزشمند است. از یک سو فعالیتی انسانی است که از افراد مختلف جامعه در برابر خطرهای احتمالی و مختلف محافظت می‌کند و از سوی دیگر با درآمدهای بسیار بالا همراه است. همین موضوع موجب شده است تا روز به روز بر تعداد کارشناسان این حوزه افزوده شود. بنابراین شاهد شکل‌گیری آموزشگاه‌های متعددی برای پرورش نیروی کار حرفه‌ای در بخش بیمه هستیم.

ضرورت وجود بیمه در زندگی

با وجود بیمه می‌توان برای خطرهای احتمالی که در طول زندگی با آن مواجه می‌شویم، راهکاری اصولی تدارک ببینیم. قانون، ضوابط و مقررات متعددی را در بخش بیمه تعریف کرده است که افراد جامعه می‌توانند با تکیه بر این ضوابط از پرداخت خسارت محفوظ بمانند.

دلایل اهمیت بیمه

  • افزایش آرامش روان و ذهن: متاسفانه با افزایش تورم، هزینه‌های مربوط به تصادفات، بیماری و… نیز به میزان قابل توجهی افزایش داشته است و افراد متحمل خسارات گزافی می‌شوند. در صورتی که می‌توان با استفاده از بیمه خیالی آسوده را برای خود و خانواده به ارمغان آورد.
  • مدیریت مالی بهینه: پرداخت هزینه‌های خسارت موجب بروز لطمه‌های مالی می‌شود که گاهی از اوقات این لطمه‌ها بسیار پررنگ و شدید است. در صورتی که می‌توان با استفاده از بیمه از اموال خود در برابر حوادث محافظت کرد و پس‌انداز بیشتری داشت.
  • مراقبت از خانواده: همه ما در تمام طول زندگی در تلاشیم تا رفاه نسبی قابل قبولی را برای خانواده رقم بزنیم. با استفاده از بیمه می‌توان هزینه‌های درمانی را پوشش داد یا با استفاده از بیمه عمر رفاه خانواده را تضمین کرد.
تاسیس-آموزشگاه-بیمه

بیمه شاخه‌های متنوعی دارد که می‌توان با استفاده از خدمات متنوع آن، آرامش و رفاه زندگی را برای سال‌های آتی تامین کرد.

چرا به اخذ مجوز آموزشگاه بیمه نیاز است؟

باید اعتراف کرد که برای استقبال هر چه بیشتر مردم از بیمه به فرهنگ‌سازی مناسب نیاز است. از همین رو می‌توان با به کارگیری دانش افراد متخصص در این حوزه، بستر مناسبی برای فرهنگ‌سازی را فراهم کرد. بنابراین موسسات می‌توانند دوره‌های آموزشی بیمه را برگزار نمایند. البته به این منظور باید نیازمندی‌های اولیه تامین شود.

سوابق و مهارت کادر اموزش، تامین محل آموزش، تخصص مدرس، امکانات اداری و… از جمله این نیازمندی‌ها به شمار می‌رود که در صورت تامین این موارد می‌توان تاییدیه یک ساله فعالیت و برگزاری دوره آموزشی را دریافت کرد.

موضوعات قابل آموزش در آموزشگاه‌های بیمه

بیمه شاخه‌های زیادی دارد که علاقه‌مندان باید پیش از ورود به این حوزه گسترده آموزش‌های لازم را دریافت کنند و با بخش‌های مختلف آن آشنا شوند. از جمله محبوب‌ترین انواع بیمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیمه درمان تکمیلی
  • بیمه مسافرتی
  • بیمه حوادث
  • بیمه خودرو
  • بیمه مهندسی
  • بیمه باربری
  • بیمه مسئولیت مدنی
  • بیمه عمر و سرمایه‌گذاری
  • بیمه آتش‌سوزی
  • بیمه کشتی
  • بیمه هواپیما
  • و…
اخذ-مجوز-و-تاسیس-آموزشگاه-بیمه

برای وارد شدن به عرصه پردرآمد بیمه باید آموزش‌های تخصصی دریافت کرد. آموزشگاه‌هایی که پس از اخذ مجوز شروع به فعالیت کرده باشند، بهترین انتخاب برای دریافت خدمات آموزشی به حساب می‌آیند.

در آموزشگاه‌های بیمه چه خبر است؟

اگر علاقه‌مند به ورود در حوزه بیمه هستید، اما مهارت و تخصص کافی در این عرصه ندارید، باید با دریافت آموزش‌های تخصصی در مسیر پیشرفت حرکت کنید. آموزشگاه‌های بیمه بهترین مکان برای کسب مهارت در این حوزه است. این موسسات آموزشی در خصوص بازاریابی، آشنایی با تکنیک‌های فروش، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره، حسابداری، مدیریت مالی، کلیات بیمه، صدور بیمه و… آموزش‌های متنوعی دارند.

عموما این مباحث در آموزشگاه‌ها به صورت تفکیکی و طی دوره‌های آموزشی متنوع کوتاه‌مدت و بلندمدت برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در این دوره‌ها به مهارت قابل قبولی برای حضور در بازار کار دست پیدا کنند.

تاسیس آموزشگاه بیمه با کمک مجموعه مشاورین اندیشه آسیا

پیش رفتن بر طبق قوانین، شروط و استانداردهای تعیین شده از سوی مرجع صدور مجوز به منظور فعالیت و آموزش دادن داوطلبان در بخش بیمه با دشواری‌های زیادی همراه است. ارائه فرم درخواست، ارائه مدارک هویتی و تحصیلی، جذب مدرسین حرفه‌ای، تامین فضای آموزشی و… برخی از اقدامات ضروری برای اخذ مجوز و تاسیس آموزشگاه بیمه است.

کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا با تمامی باید و نبایدهای تعریف شده برای اخذ مجوز آموزشگاه بیمه اشنا هستند و به متقاضیان کمک می‌کنند تا در کوتاهترین زمان این فرآیند را پشت سر بگذارند. شماره تلفن 88906532-021 راه ارتباطی کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا با متقاضیان تاسیس آموزشگاه بیمه است.

10 پاسخ به “اخذ مجوز آموزشگاه بیمه”

  1. رحمانیان گفت:

    سلام مدارک تحصیلی مرتبط با این مجوز چه مواردی هست؟؟

  2. جلیل گفت:

    درود پروسه گرفتن مجوز بیمه چقدر زمان میبره؟!

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  3. تیرداد گفت:

    وقت بخیر
    به نظر شما ایا راه اندازی اموزشگاه بیمه بصرفه هست؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  4. سروستانی گفت:

    شرایط اخذ مجوز یرای موسس حقیقی و حقوقی به چه صورته؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم شرایط اخذ مجوز برای مؤسس حقیقی و حقوقی یکسان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مؤسسه مشاورین اندیشه آسیا تماس بگیرید.

  5. محمود گفت:

    فردی که سوءپیشینه داره نمیتونه مجوز بگیره
    ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *