چگونه یک برند در آموزش زبان خلق کنیم؟

14 دیدگاه

در سال‌های اخیر اغلب افراد به ضرورت یادگیری زبان برای پیشبرد اهداف خود پی برده‌اند. در واقع یادگیری زبان یکی از الزامات پیشرفت در عصر حاضر به حساب می‌آید. البته که باید به این نکته توجه کرد که آموزش زبان باید توام با مبانی و معیارهای اصولی باشد. در غیر این صورت با نتایج مطلوبی همراه نخواهد بود.

برندسازی، فعالیت در عرصه آموزش زبان را دگرگون کرده است. به این ترتیب آموزشگاه‌ها ادعاهای تازه‌ای در عرضه خدمات آموزشی  دارند که باید سعی کنند با تعریف رفتارهای مشخص برای برند خود، به این ادعاها رنگ واقعیت بریزند. 

اگر قصد تاسیس آموزشگاه زبان را دارید، می‌توانید به منظور مشاوره برای اخذ مجوز آموزشگاه زبان با مشاورین اندیشه آسیا در ارتباط باشید تا شما را در طی مراحل اخذ مجوز همراهی کنند.

اهمیت ارائه خدمات آموزش زبان مناسب

در سال‌های اخیر با توجه به افزایش تقاضا به منظور دریافت خدمات آموزش زبان، شاهد رشد و توسعه آموزشگاه‌های فعال در این عرصه بوده‌ایم. متاسفانه برخی از افراد سودجو نیز بدون در نظر گرفتن اهمیت آموزش در این حوزه، تنها با هدف رشد اقتصادی پا به این عرصه تخصصی گذاشته‌اند. ارائه خدمات بی‌کیفیت در این حوزه موجب شده است تا بسیاری از علاقمندان به آموزش‌های زبان حساس و گاها بدگمان شوند.

پایین بودن کیفیت خدمات آموزشی و استفاده از راهکارهای غلط آموزشی موجب شده است تا عرصه آموزش زبان بسیار پر فراز و نشیب شود.

متاسفانه برخی از افراد با بی‌توجهی به رسالت مهم آموزش، با ارائه آموزش‌های محدود و ناکافی سعی بر طولانی‌تر کردن دوره‌های آموزشی دارند تا به این ترتیب فرآیند رسیدن به مهارت کافی را در علاقمندان طولانی‌تر کنند.

یک آموزشگاه زبان خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

بدون شک این دسته از آموزشگاه‌ها برای کسب مهارت  و دانش انتخاب مناسبی نیستند. در ادامه ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان ایده‌آل را ذکر می‌کنیم:

  • توجه به حضور اساتید و زبان آموزان در زمان مقرر در کلاس‌ها
  • برنامه ریزی دقیق و هدفمند برای برگزاری کلاس‌ها
  • ارزیابی مداوم وضعیت درسی زبان آموزان
  • ایجاد انگیزه در زبان آموزان برای یادگیری بهتر و بیشتر
  • استفاده از متدها و شیوه‌های نوین و موثر در آموزش
  • ایجاد انگیزه کافی در اساتید به منظور ارائه خدمات آموزشی بهتر و بیشتر

چگونه یک برند آموزشی موفق خلق کنیم؟

چگونه یک برند آموزشی موفق در زبان خلق کنیم؟

از آنجایی که این روزها تعداد موسسات آموزش زبان بسیار بالا رفته است، متقاضیان به دنبال مجموعه‌های معتبر و موفقی هستند که در بازه زمانی کوتاه‌تری آنها را به سمت نتایج مطلوب سوق دهند. بدون شک در سال‌های اخیر، برندسازی یکی از لازمه‌های اساسی برای برپایی آموزشگاه زبان به حساب می‌آید.

با برندسازی می‌توان خدمات  و سیاست‌های کاری را با توجه به مبانی و معیارهای اصولی تعیین و اجرا کرد. متاسفانه باید اعتراف کرد که در کشور ما توجه چندانی به برندسازی برای ارائه خدمات آموزشی نمی‌شود. البته اگر نگاهی هوشمندانه به این خلا داشته باشیم، در می‌یابیم که بکر بودن این بازار، یک مزیت برای افرادی به حساب می‌آید که دغدغه برندسازی در حوزه آموزش زبان را دارند. به این ترتیب می‌توانند در عرصه‌ای پرطرفدار با رقبای اندک فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کنند.

البته ناگفته نماند که برای برندسازی در حوزه فعالیت‌های خدماتی مثل آموزشگاه زبان، به تهیه  استراتژی‌های برند نیاز است که این کار اصلا ساده نیست. در سال‌های اخیر برخی از افراد با تکیه بر دانش محدود در حوزه برندسازی، فعالیت خود را در عرصه آموزش زبان آغاز کرده‌اند و این نقصان دانش در حوزه برندسازی موجب تزلزل و بر هم خوردن ساختار کاری آنها شده است. به همین دلیل نباید از اهمیت مشورت با افراد متخصص در حوزه برندینگ غافل شد.

بدون شک با برندسازی آموزشگاه زبان می‌توان در بازه زمانی کوتاهی به موفقیت و درآمدهای بالا رسید. البته برای رسیدن به موفقیت در این عرصه باید از افراد کاربلد و متخصص این حوزه کمک گرفته شود. 

منظور از برندسازی چیست؟

در یک کلام باید بگوییم که برندسازی به معنای عرضه وعده‌هایی است که می‌توان راهکارهای اصولی و تعهد لازم را  برای عملی کردن این وعده‌ها فراهم نمود.

به عنوان مثال شما تصمیم دارید تا پس از برندسازی، آموزشگاه زبان خود را تاسیس کنید. در این راه باید از تبلیغات اصولی کمک بگیرید و مدعی ‌شوید که آموزش زبان در مجموعه شما به دور از کسالت است و با بیشترین تاثیر همراه است. در مرحله ارائه وعده در تبلیغات این ادعا بسیار ساده بیان می‌شود. اما در ادامه راه باید تعهد کافی برای اجرایی کردن این ادعا فراهم شود. در ادامه راه شما باید بتوانید با به کارگیری نیروی متخصص و خلاق، تعریف عملیات کاری منحصر به فرد و تامین تجهیزات کافی به این ادعا جامه عمل بپوشانید.

در واقع باید پس از تبلیغات و ارائه  وعده‌های متعدد، رفتار برند خود را تعریف کنید. در نتیجه باید تمامی خدمات و منابع انسانی شما در مسیر محقق کردن ادعاهای تبلیغاتی پیش رود. در صورتی که بتوانید این کار را انجام دهید، به درستی در مسیر برندسازی حرکت کرده­‌‌اید!

مزیت برندسازی

در صورتی که بتوانید به صورت حرفه‌ای در عرصه برندسازی پیش بروید و تمامی فعالیت‌های خود را وابسته به سیاست‌های برندسازی تعیین کنید، شانس زیادی برای موفقیت کسب و کارتان خواهید داشت. به این ترتیب می‌توانید گوی سبقت را از سایر رقبا بربایید و به سمت پیشرفت در حرکت باشید.

برندسازی آموزشگاه زبان به میزان قابل توجهی بر اعتبار و شهرت مجموعه کاری شما می‌افزاید. بدون شک این افزایش اعتبار و شهرت، گران‌تر شدن خدمات آموزشی مجموعه شما و البته فروش بیشتر و بهتر خدمات را در پی خواهد داشت.

در یک نگاه کلی می‌توان برندسازی را یک دانش کاربردی دانست که به طور هوشمندانه تجارت شما را در مسیر تولید ثروت سوق می‌دهد.

مطمئنا مدیران کسب و کارهایی که برندسازی و فعالیت‌های آموزشی خود را به خوبی شکل داده باشند، خیلی زود توسط علاقمندان و زبان آموزان شناسایی می‌شوند. به این ترتیب در بازه زمانی مناسبی مشتریان وفاداری خواهند داشت که به بهتر دیده شدن مجموعه آموزشی کمک می‌کنند. در نتیجه در پی بهتر دیده شدن، افزایش درآمد مجموعه و توسعه کار رقم خواهد خورد.

چگونه برندسازی کنیم؟

بدون شک برندسازی کار ساده‌ای نیست و باید برای رسیدن به این مهم از مسیر پر فراز و نشیبی عبور کرد. رسیدن به مقصد در این حوزه بدون وجود افراد متخصص و با تجربه ممکن نخواهد بود.

کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا به شما کمک می‌کنند تا تجربه‌ای موفق در برندسازی آموزشگاه زبان به دست آورید. کارشناسان این مجموعه ضمن شناسایی درخواست و سلیقه شما به عنوان مدیر کسب و کار، حوزه‌های مناسب برای عرضه تبلیغات هدفمند را شناسایی می‌کنند و با برگزاری کارگاه آموزشی در حوزه تبلیغات کسب و کار، شما را در مسیر موفقیت به حرکت در می‌آورند. در ادامه همراه شما خواهند بود تا با تعریف رفتار برند، خدمات کاریتان با بیشترین و مطلوب‌ترین نتیجه همراه باشد.

در صورتی که سودای برندسازی آموزشگاه زبان را در سر می‌پرورانید جهت شرکت در کارگاه آموزشی (چگونه یک برند آموزشی در آموزش زبان خلق کنیم؟) با شماره 88906532-021 تماس بگیرید.

14 پاسخ به “چگونه یک برند در آموزش زبان خلق کنیم؟”

  1. فخری زاده گفت:

    سلام وقت بخیر
    هدف از برگزاری کارگاه آموزشی چیست ؟! ممنون میشم توضیح بدید

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم با شرکت در کارگاه آموزشی خلق برند در آموزش زبان، به شما آموزش داده می‌شود که چگونه می‌توانید با ساده‌ترین روش‌ها نسبت به ایجاد یک برند متفاوت در آموزش زبان اقدام کنید.

  2. پرهام گفت:

    سلام وقت بخیر
    چگونه آموزشگاه زبان موفق داشته باشیم

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  3. معین گفت:

    سلام و درود
    سوالم اینه که وضعیت درامد تاسیس اموزشگاه زبان و وام تاسیس اموزشگاه زبان چطوری هست؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  4. اعظم حسینی گفت:

    سلام
    چگونه برندسازی کنیم برای اموزش زبان؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  5. سینا گفت:

    چگونه برندسازی کنیم؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم با شرکت در کارگاه آموزشی خلق برند در آموزش زبان به شما آموزش داده می‌شود که چگونه می‌توانید با ساده‌ترین روش‌ها نسبت به ایجاد یک برند متفاوت در آموزش زبان اقدام کنید.

  6. امانی گفت:

    در مورد هزینه شرکت در کارگاه چگونه یک برند آموزشی در آموزش زبان خلق کنیم- سوال داشتم؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  7. محمد علی گفت:

    درود، سال تو مبارکباد
    کارگاه بصورت حضوری هست یا انلاین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *