کارگاه بهترین روش تبلیغات آموزشگاه (کم هزینه و پربازده)

8 دیدگاه

در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه تبلیغات بوده‌ایم، به طوری که در حال حاضر روش‌های متنوعی برای معرفی خدمات و محصولات وجود دارد. مدیران کسب و کارهای مختلف باید این نکته را بداند که برای داشتن تبلیغاتی هدفمند و موثر باید نوع و نحوه تبلیغات متناسب با کسب و کار خود را انتخاب کنند.

البته که در برخی از مواقع تبلیغات با هزینه‌های بسیار گزافی همراه است. مدیران موفق به خوبی می‌دانند که تبلیغات موثر باید ضمن بازدهی عالی، تعرفه‌ها و قیمت متناسبی داشته باشند. به زبان ساده‌تر باید گفت مدیریت تبلیغات از لازمه‌های اصلی بقای یک کسب و کار موفق است.

به کمک تبلیغات موثر و البته ارزان قیمت در حوزه موسسات آموزشی می‌توان ره صد ساله را در یک شب طی کرد. برای شناسایی بسترهای تبلیغاتی این چنینی به مشاوره با افراد متخصص نیاز است. 

اهمیت تبلیغات برای موسسات آموزشی

این روزها تبلیغات از مسیر ساده و پیشین خود فاصله زیادی گرفته است. در حال حاضر تبلیغات تنها راهی برای جذب مشتریان بیشتر نیست! بلکه ابزاری برای افزایش اعتبار یک مجموعه آموزشی به حساب می‌آید. به لطف تبلیغات هدفمند می‌توان حیطه فعالیتی آموزشگاه و سیاست‌های کاری را به درستی شرح داد تا مخاطب برای استفاده از این خدمات ترغیب شود.

بیلبوردها، روزنامه‌ها، مجلات، سایت‌های تبلیغاتی، رسانه‌های اجتماعی و… بخشی از ابزارهای تبلیغات به حساب می‌آید. بدون شک در میان ابزارهای متنوع تبلیغات، گزینه‌ای مناسب خواهد بود که با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را به دنبال داشته باشد.

مزایای تبلیغات در یک نگاه

  • برندسازی
  • فضاسازی مناسب برای تشویق مخاطبان برای استفاده از خدمات
  • مطلع کردن و آگاه‌سازی مخاطبان در مورد حوزه فعالیتی آموزشگاه
  • ارائه آموزش‌های کاربردی برای مشتریان در خصوص ویژگی‌های خدمات مجموعه آموزشی
  • جذب مخاطبان بیشتر و تبدیل کردن آن‌ها به مشتریان وفادار
  • هموارتر کردن مسیر موفقیت کسب و کار

کارگاه بهترین روش تبلیغات آموزشگاه (کم‌هزینه و پربازده)

رایج‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی

دنیای تبلیغات بسیار گسترده شده است. البته که هر یک از شیوه‌های تبلیغاتی طرفداران خاص خود را دارد. در ادامه به معرفی برخی از پرطرفدارترین شیوه‌های تبلیغاتی می‌پردازیم:

  • تبلیغات چاپی: از قدیمی‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی که هنوز هم بازار خاص خود را دارد، می‌توان به تبلیغات چاپی اشاره کرد. تهیه بروشور و تراکت هنوز هم یکی از ایده‌آل‌ترین روش‌های تبلیغاتی برای برخی از مدیران کسب و کار به شمار می‌رود. بسیاری از آموزشگاه‌ها نیز برای معرفی خدمات مجموعه خود تبلیغات چاپی را انتخاب می‌کنند.
  • تبلیغات آنلاین: در حال حاضر بازار تبلیغات آنلاین طرفداران زیادی دارد. تمامی افرادی که گشتی در فضای وب زده‌اند، به خوبی با تبلیغات آنلاین آشنا هستند. این روزها یوتیوب، فیس‌بوک، اینستاگرام، تلگرام و… به بستری مناسب برای تبلیغات تبدیل شده اند. البته شناسایی بازار هدف و انتخاب بلاگر و اینفلوئنسرهای مناسب از لازمه‌های اساسی دیدن شدن تبلیغات به شمار می‌روند.
  • بنرهای تبلیغاتی: طراحی و به کارگیری بنرهای تبلیغاتی در سایت‌های پربازده یکی دیگر از روش‌های نوین و البته موثر برای دیده شدن موسسات آموزشی به حساب می‌آید. البته برای اینکه تبلیغات در این بخش با بهترین نتایج همراه باشد، باید سایت‌های پربازدید شناسایی شود. قرار دادن بنر تبلیغاتی در سایت‌های کم‌بازدید و شناخته نشده ثمربخش نخواهد بود.
  • تبلیغات کلیکی: در سال‌های اخیر تبلیغات کلیکی طرفداران زیادی پیدا کرده است. بازده مناسب و هزینه پایین‌تر در مقایسه با بنرهای تبلیغاتی موجب محبوبیت این شیوه تبلیغات شده است. در این روش لینک تبلیغات شما در سایت‌های پربازده قرار داده می‌شود و کلیک‌های کاربران مهمان، موجب دیده شدن تبلیغات شما می‌شود.
  • ایمیل مارکتینگ: در این روش خدمات تازه موسسه آموزشی، جشنواره‌های تازه و تخفیفات در قالب ایمیل برای مشتریان هدف ارسال می‌شود. این روش هزینه‌های زیادی را در پی ندارد و ابزاری برای آگاه‌سازی مخاطبان از فعالیت‌های تازه موسسه آموزشی به حساب می‌آید.
  • پیامک تبلیغاتی: این شیوه به دلیل هزینه‌های بسیار پایین طرفداران خاص خود را دارد. در این شیوه می‌توان در مدت زمانی بسیار کوتاه مخاطبان زیادی را متوجه فعالیت‌های موسسه آموزشی کرد.

شناسایی ابزارهای تبلیغاتی ارزان‌قیمت و پربازده بخشی از راه معرفی موسسات آموزشی به حساب می‌آید. تهیه محتوای تبلیغاتی جذاب  که با ایده‌های نوین و خلاقانه همراه باشد از دیگر اقدامات ضروری برای دیده شدن موسسات آموزشی به حساب می‌آید. 

کارگاه آموزشی انجام تبلیغات کم‌هزینه و پربازده برای موسسات آموزشی توسط مجموعه اندیشه آسیا

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، شیوه‌های تبلیغات بسیار متنوع است و مدیران موسسات آموزشی می‌توانند به فراخور بودجه و سلیقه خود یکی از این روش‌ها را انتخاب کنند. البته برای اینکه تبلیغات با بیشترین اثر همراه باشد، به مشاوره با افراد متخصص نیاز است تا عملکرد موثر و نتیجه‌بخش باشد. تبلیغاتی اثربخش است که در زمانی کوتاه پیام مورد نظر را به مخاطبین انتقال دهد، دارای نوآوری و ایده‌های نوین در ارائه باشد، عنوانی مناسب برای جذب مخاطب داشته باشد، ترغیب‌کننده مخاطب برای استفاده از این خدمات باشد و با استراتژی‌های دقیق طراحی شده باشد.

کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا با در نظر گرفتن تمامی ‌لازمه‌های تبلیغات موثر به شما کمک می‌کنند تا موسسات آموزشی خود را در مدت زمانی کوتاه به مخاطبان‌تان معرفی کنید و با هزینه‌های مدیریت‌شده خیلی زود به نامی آشنا در حوزه آموزش تبدیل شوید. برای این منظور می‌توانید درکارگاه 3ساعته “آشنایی با انجام تبلیغات کم هزینه و پربازده برای موسسات آموزشی” شرکت کنید.

گاهی از اوقات می‌توان با پرداخت هزینه‌های کلان، موسسات آموزشی را در مسیر موفقیت به حرکت درآورد. اما کارشناسان حرفه‌ای تبلیغات به خوبی می‌دانند که برای دیده شدن فعالیت موسسات آموزشی نیازی به صرف هزینه‌های گزاف نیست. زیرا می‌توان با نگاهی تازه به حوزه تبلیغات، بسترهای مناسب و پربازده برای تبلیغات را شناسایی کرد و با هزینه‌های اندک به نتایج مطلوب دست پیدا کرد.

اگر به دنبال شناسایی این بسترهای پربازده و کم‌هزینه هستید، برای شرکت در کارگاه آموزشی آشنایی با روش‌های انجام تبلیغات کم‌هزینه و پربازده برای موسسات آموزشی با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل کنید.

8 پاسخ به “کارگاه بهترین روش تبلیغات آموزشگاه (کم هزینه و پربازده)”

  1. محمد گفت:

    درود بر شما ،به نظر شما بهترین روش تبلیغات در ایران کدوم هست؟ با تشکر

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم جهت شرکت در کارگاه آموزش روش‌های تبلیغات با موسسه اندیشه آسیا تماس بگیرید.

  2. ریاحی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بهترین تبلیغ برای آموزشگاه زبان و روش های تبلیغات موثر چی میتونه باشه؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم جهت شرکت در کارگاه آموزش روش‌های تبلیغات با موسسه اندیشه آسیا تماس بگیرید.

  3. سینا گفت:

    ابزارهای تبلیغات کلیکی شامل چی میشه؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم جهت شرکت در کارگاه آموزش روش‌های تبلیغات با موسسه اندیشه آسیا تماس بگیرید.

  4. سپند گفت:

    میخواستم در خصوص هزینه تبلیغات در فیس بوک و هزینه تبلیغات در واتساپ بدونم
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *