اخذ مجوز آموزشگاه املاک

14 دیدگاه
اخذ-مجوز-آموزشگاه-املاک

با اخذ مجوز آموزشگاه املاک می‌توان بستر مناسب و امنی را برای رشد و تربیت نیروی کار حرفه‌ای این عرصه فراهم کرد. نیاز دائمی انسان‌ها به سرپناهی امن موجب شکل‌گیری شغلی با عنوان کارشناس املاک شده است. یک کارشناس املاک ماهر به خوبی نیازمندی‌های مشتری را شناسایی می‌کند و در ادامه گزینه‌های مطلوب و کاملا همسو با سلیقه وی را پیشنهاد می‌دهد.

ضرورت وجود آموزش در حوزه املاک

انسان به طور ذاتی میل به کمال دارد و همواره در تلاش است تا با تغییر وضعیت زندگی خود، سرپناه و محل سکونت خود را ارتقا ببخشد. به همین دلیل در تمامی دوران زندگی خود به افراد ماهر و متخصص در حوزه ملک نیاز دارد تا بهترین مشاوره‌ها و راهنمایی‌ها را دریافت کند.

شاید تصور کنید که برای پیدا کردن خانه‌ای ایده‌آل و همسو با سلیقه مشتری نیازی به مراجعه به دفاتر املاک نیست. در صورتی که این باور اشتباه است! با کمی دقت در می‌یابید که اکثر افراد ترجیح می‌دهند برای داشتن انتخابی درست و مطمئن از مشاوره‌های کارشناسان املاک استفاده کنند. به نظر شما این اعتماد مشتری به کارشناس املاک چطور شکل گرفته است؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که کارشناسان متخصص پیش از ورود به این عرصه حرفه‌ای، آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند. آن‌ها یاد می‌گیرند که چگونه با به کارگیری تکنیک‌های فروش به طور هوشمندانه مشتری را برای خرید ترغیب نمایند.

فروش مملو از تکنیک‌ها و استراتژی‌های مختلف است که یک کارشناس ماهر به خوبی تمامی این موارد را یاد می‌گیرد و می‌تواند با جلب اطمینان مشتری موجب انعقاد یک قرارداد پرسود شود.

تاسیس-آموزشگاه-املاک

در صورتی که علاقه‌مندان حوزه املاک آموزش‌های اصولی دریافت نمایند، خیلی زود به درآمدهای کلان دست پیدا می‌کنند.

5 نکته مهم برای فروشنده ملک

  • همیشه پوشش رسمی داشته باشید:
    شاید به نظرتان خیلی پیش پا افتاده باشد، اما پوشش مناسب در به نتیجه رسیدن گفت‌وگو تاثیر زیادی دارد. عموم افرادی که ظاهری برازنده و رسمی دارند، تاثیر بیشتری بر مخاطب خواهند داشت. به همین دلیل بهتر است در زمان معرفی ملک و یا در زمان جلسات، پوششی شیک و رسمی داشته باشید.
  • اعتماد به نفس کافی داشته باشید:
    اگر بگوییم که داشتن اعتماد به نفس مهم‌ترین اصل برای یک کارشناس املاک است، اصلا مبالغه نکرده‌ایم. یادتان باشد زمانی که یک کارشناس املاک با آرامش و اعتماد به نفس کافی صحبت کند، نفوذ بالایی بر مشتری خواهد داشت و در مقابل یک کارشناس املاک بدون اعتماد به نفس هیچ شانسی برای راضی کردن مشتری نخواهد داشت. زبان بدن و ارتباط چشمی مناسب تاثیر به سزایی در شکل‌گیری ارتباطی مؤثر خواهد داشت. نکته مهم دیگر اینکه حفظ آرامش در پای میز معامله و در زمان عقد قرارداد از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.
  • به صحبت‌های مشتری خوب گوش دهید:
    برای اینکه از همان ابتدای راه به دل مشتری بنشینید تا بتواند به شما اعتماد کند باید به خوبی به صحبت‌ها و خواسته‌های وی توجه داشته باشید. در واقع اگر شنونده خوبی باشید، بخش زیادی از راه را رفته‌اید!
  • توقعات مشتری را در نظر بگیرید:
    تامین گزینه‌هایی همسو با سلیقه و درخواست مشتری را نادیده نگیرید. شاید مشتری شما به دنبال خانه‌ای با متراژ بالا و با تعداد اتاق خواب بیشتر باشد تا رفاه بالاتری را برای فرزندانش تامین کند یا شاید به دنبال تهیه خانه‌ای نقلی با کمترین سرمایه است. این شما هستید که باید بتوانید سطح مالی هر دو مشتری را در نظر بگیرید و در نهایت آن‌ها را راضی کنید.
  • دلسوز طرفین قرارداد باشید:
    همیشه در معاملات اخلاق را در نظر بگیرید. اخلاق به شما می‌گوید که شخص امن دو طرف قرارداد باشید. یعنی نباید فقط به سود یکی از طرفین قرارداد پیش بروید. به این ترتیب خیلی زود به یک کارشناس اخلاق مدار و مطمئن تبدیل می‌شوید که مشتریان فراوانی دارد!
اخذ-مجوز-آموزشگاه-املاک

به منظور راه‌اندازی مجموعه آموزشی معتبر و فعال در حوزه املاک به اخذ مجوزهای مرتبط، پیگیری‌های اداری، جذب اساتید برجسته و… نیاز است که انجام تمامی این امور در تخصص مجموعه مشاورین اندیشه آسیا قرار دارد.

ضرورت اخذ مجوز آموزشگاه املاک

برای اینکه بتوان پرقدرت و حرفه‌ای به عرصه خرید و فروش ملک وارد شد، باید با شیوه‌ها و متدهای نوین آموزشی آشنا شد. اساتید فعال در آموزشگاه‌های حرفه‌ای ضمن ارتقای دانش و مهارت علاقه‌مندان در حوزه خرید و فروش ملک، تکنیک‌های معامله و… مهارت‌های شخصیتی و فردی افراد را نیز ارتقا می‌بخشند. وجود اساتید کارآزموده و متبحر در مجموعه‌های آموزشی معتبر مهمترین موضوعی است که باید در زمان آموزش به آن توجه داشت. زیرا سابقه درخشان اساتید می‌تواند در شکل‌گیری آینده کاری داوطلبان تاثیر بسزایی داشته باشد.

نکته مهم دیگر اینکه مجموعه‌های آموزشی املاک معتبر پس از پایان دوره مدرکی معتبر به داوطلبان ارائه می‌دهند. به این ترتیب داوطلبان می‌توانند با دریافت این مدرک معتبر با اعتبار بیشتری به بازار کار وارد شوند.

در سال‌های گذشته به دلیل سود بالای فعالیت در حوزه املاک، افراد زیادی بدون تدبیر و با رویاهای بزرگ وارد این عرصه شدند و متأسفانه به دلیل عدم دریافت آموزش‌های کاربردی به سودهای کلان دست پیدا نکردند. همین موضوع موجب شده است تا در چند سال اخیر توجه به آموزش دیدن در آموزشگاه‌های معتبر بسیار بیشتر از گذشته شود.

در راستای این نیازمندی، درخواست‌ها برای اخذ مجوز آموزشگاه املاک نیز افزایش داشته است. از آنجایی که برای دریافت مجوز و تاسیس آموزشگاه املاک باید راهی پرپیچ‌وخم را پشت سر گذاشت، به تخصص و مهارت افراد با تجربه در این حوزه نیاز است.

تاسیس آموزشگاه املاک همراه با مجموعه مشاورین اندیشه آسیا

کار را به کاردان بسپارید! این همان جمله‌ای است که همه ما بارها در طول زندگی آن را شنیده‌ایم و خیلی از مواقع که به مفهوم این جمله بی‌توجه بوده‌ایم، ضررش را هم دیده‌ایم! اگر به دنبال راه‌اندازی آموزشگاه املاک هستید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا مشورت کنید. کارشناسان این مجموعه به  قوانین، ضوابط، آیین‌نامه‌ها، شرایط اداره‌ها و… مسلط هستند و می‌توانند یک همراه خوب و مطمئن برای اخذ مجوز آموزشگاه املاک به حساب آیند.

نکته مهم دیگر اینکه همکاری مجموعه مشاورین اندیشه آسیا با متقاضیان تنها محدود به مشاوره اخذ مجوز نیست. متقاضیان تاسیس آموزشگاه املاک می‌توانند برای جذب نیروی انسانی، جذب اساتید، تامین محل آموزشی، به کارگیری استراتژی‌های کاربردی تبلیغات و… نیز از خدمات این مجموعه استفاده کنند. شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پیش نیازهای اخذ مجوز آموزشگاه املاک با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل کنید.

14 پاسخ به “اخذ مجوز آموزشگاه املاک”

  1. نظری نیا گفت:

    درود بر شما
    وقتتون بخیر باشه
    میخواستم بپرسم چه شرایطی لازمه برای اموزشگاه املاک؟
    مرسی از پاسخگویی

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  2. رضا رجبلو گفت:

    سلام برای گرفتن مجوز مربوط به اموزشگاه املاک موسس باید حقیقی باشد یا حقوقی؟

  3. محمد گفت:

    به اقایی که سوپیشینه داره مجوز میدن؟

  4. پرهام گفت:

    درود وقت بخیر
    شرایط و مدارک لازم برای اخذ این مجوز چه میباشد؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  5. سلطانی گفت:

    درود ایا اخذ این مجوز برای خانم ها و اقایون شرایط یکسانی داره؟

  6. پرویز مرادپور گفت:

    سلام
    ایا در ساختمان مسکونی میتونیم اموزشگاه راه اندازی کنیم؟

  7. احمد حجتی گفت:

    برای اخذ این مجوز چه مدرک تصصیلی ی نیازه و شرایط مدرسین چیست؟ نیاز به چه نوع سابقه کاری داره موسس؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *