اخذ مجوز آموزشگاه فروشندگی

12 دیدگاه
اخذ-مجوز-آموزشگاه-فروشندگی

پس از اخذ مجوز آموزشگاه فروشندگی می‌توان مقدمات لازم برای پرورش نیروهای ماهر در عرصه فروش را فراهم کرد. به نظر شما رفتار و استراتژی‌های فروشنده تا چه اندازه در میزان فروش تاثیرگذار است؟ به نظر ما فروشنده نقش مهمی در میزان فروش دارد و می‌تواند با ایجاد ارتباطی مناسب با مشتری و ارائه توضیحات کاربردی در خصوص محصول یا خدمت، میزان فروش را بالا ببرد.

صاحبان کسب و کار به خوبی می‌دانند که برای برپا ماندن به فروش بالا نیاز خواهند داشت. رسیدن به فروش بالا به موارد زیادی وابسته است که تبلیغات درست و استخدام فروشنده‌های کاربلد از مهم‌ترین موضوعات هستند.

ضرورت آموزش دیدن در حوزه فروش

باید اعتراف کرد که دیگر دوران کسب مهارت‌های تجربی به سر آمده است. ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که سرعت پیشرفت علم، تکنولوژی، تجارت و… بسیار بالا رفته است. پس اگر به دنبال کسب مهارت فروش به صورت تجربی باشیم، زمان‌های طلایی پیشرفت را از دست خواهیم داد. در نتیجه باید به دنبال راهی باشیم تا در کمترین زمان به بیشترین میزان تبحر و توانمندی دست پیدا کنیم.

آموزش همان مهره کلیدی است که می‌تواند کسب و کار ما را به سمت پیشرفت حرکت دهد. به طور کلی آموزش به تمامی بخش‌های کسب و کارها وارد شده است. شاید اگر 50 سال قبل در خصوص ضرورت آموزش در حوزه فروش صحبت می‌شد، همه تعجب می‌کردند. اما حالا افراد مختلف به خوبی دریافته‌اند که برای داشتن فروشی موفق باید به استراتژی‌های ویژه فروش مسلط شوند. تسلط بر استراتژی‌ها همان چیزی است که فروشندگان معمولی را به فروشندگان حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

مجوز-آموزشگاه-فروشندگی

شاید تصور شود که فروش کاری ساده و معمول است، اما برای اینکه بتوان در این عرصه موفق و ثروتمند شد به کسب آموزش‌های تخصصی نیاز است.

ویژگی‌های یک فروشنده حرفه‌ای

  • بدون شک فروشنده‌ای که اطلاعات جامع و کاملی در خصوص کالا یا خدمت مورد نظر نداشته باشد، هیچ توانایی در فروش نخواهد داشت. این نکته را به خاطر داشته باشید که معرفی بدون نقص خدمت یا محصول در گرو شناخت دقیق ویژگی‌های آن است.
  • یک فروشنده خوب به خوبی با اصول و فنون مذاکره آشنا است و می‌تواند زمان‌های طلایی برای گفتگو را شناسایی کند. ضمن اینکه می‌تواند با پرسیدن سوالات هوشمندانه اطلاعات مفیدی در خصوص سلیقه و خواسته مشتری به دست آورد.
  • فروشنده باید بتواند هدف و نیاز مشتری برای خرید را تشخیص دهد. به این ترتیب می‌تواند مشاوره‌های کاربردی‌تری ارائه دهد.
  • اعتمادسازی از الزامات در نظر گرفته شده برای یک فروشنده موفق است. مشتری زمانی به خریدار تبدیل می‌شود که بتواند به فروشنده اعتماد کند و صحبت‌های وی در خصوص محصول یا خدمت را بپذیرد.
  • صبر و شکیبایی از ویژگی‌های بارز فروشندگان موفق دنیا به شمار می‌رود. نباید فراموش کنیم که فروش دنیایی ناپایدار دارد. چالش‌های فروش بسیار زیاد است و ممکن است یک روز همه چیز عالی پیش برود و در روزی دیگر بازار راکد شود. یک فروشنده موفق به خوبی این موضوع را می‌پذیرد و سعی دارد تا ثبات خوبی در رفتار داشته باشد. به طوری که هیچ‌گاه با اخلاق نامناسب حس ناامنی در مشتری ایجاد نکند.
  • مشتری بسیار زیرک و دقیق است. بدون شک او در فروشگاهی که فروشندگانی بی‌حوصله و بی‌انگیزه وجود دارد، نمی‌ماند. پس علاقه‌مندی به کار از دیگر ویژگی‌های مهم یک فروشنده خوب است.

اهمیت اخذ مجوز آموزشگاه فروشندگی

با افزایش تقاضا به منظور آموزش دیدن در حوزه فروش و فراگیری استراتژی‌ها و متدهای کاربردی فروش، شاهد شکل‌گیری آموزشگاه‌های مختلفی در این بخش هستیم. متاسفانه بسیاری از این آموزشگاه‌ها اعتبار کافی برای ارائه خدمات را ندارند و به این ترتیب موجب اتلاف وقت و هزینه داوطلبان می‌شوند. این دسته از آموزشگاه‌ها با ارائه مطالب تئوری و بدون کاربرد، متقاضیان را از دریافت مفاهیم کلیدی و عملی محروم می‌کنند.

به همین دلیل به علاقه‌مندان یادگیری در بخش فروش توصیه می‌شود تا به سراغ مجموعه‌های آموزش فروشندگی معتبری بروند که با جواز و به صورت کاملا حرفه‌ای فعالیت می‌کنند. چنین آموزشگاه‌هایی خدمات آموزشی باکیفیت ارائه می‌دهند و پس از پایان دوره مدرک معتبر به متقاضیان ارائه می‌دهند.

ویژگی‌های یک آموزشگاه فروشندگی معتبر

  • در نظر گرفتن امکانات آموزشی عالی برای ارائه خدمات
  • استفاده از اساتید برجسته و متبحر در حوزه آموزش
  • تضمین خدمات آموزشی
  • ارائه مدرک معتبر از سوی سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور پس از پایان دوره آموزشی
  • در نظر گرفتن محلی مناسب و درخور برای ارائه خدمات آموزشی
  • و…
تاسیس--آموزشگاه-فروشندگی

مجموعه مشاورین اندیشه آسیا همراه افرادی است که در حوزه فروش تخصص دارند و سعی دارند تا تجارب خود را به صورت اصولی و قانونی با علاقه‌مندان به اشتراک بگذارند.

تاسیس آموزشگاه فروشندگی همراه با مجموعه مشاورین اندیشه آسیا

برای تاسیس آموزشگاه فروشندگی باید در سایه قوانین تعریف شده جمهوری اسلامی پیش رفت. مجموعه آموزشی که با در نظر گرفتن قوانین به ارائه خدمات آموزشی مشغول شود، خیلی زود به اعتبار کافی در میان علاقه‌مندان دست پیدا می‌کند. به این منظور باید در ابتدای کار اقدامات لازم برای اخذ مجوز انجام شود.

بر طبق قانون کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با گذر از مسیر تعیین شده قانونی برای اخذ مجوز آموزشگاه فروشندگی اقدام نمایند. البته به این منظور شرایط عمومی و اولیه‌ای در نظر گرفته شده است که تابعیت جمهوری اسلامی، اعتقاد به دین اسلام، صلاحیت اخلاقی، عدم سوء پیشینه کیفری، حداقل سن 25 سال و… از جمله این موارد هستند. ارائه اسناد و مدارک هویتی، تامین فضای آموزشی، تامین تجهیزات، تبلیغات سودده، جذب اساتید کاربلد و… از اقدامات بعدی در نظر گرفته شده است.

از آنجایی که طی کردن تمامی این موارد نیاز به دقت ویژه‌ای دارد و در بسیاری از مواقع به دلیل عدم تجربه کافی متقاضیان به نتیجه مطلوب نمی‌رسد، توصیه می‌شود تا از افرادی متخصص مجموعه مشاورین اندیشه آسیا کمک گرفته شود. کارشناسان این مجموعه سال‌هاست که در حوزه تاسیس مراکز آموزشی فعالیت دارند.

متقاضیان می‌توانند با مشاوره کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند. ضمن اینکه کارشناسان این مجموعه پس از اتمام کار راهنمای خوبی برای جذب دانش‌آموز و دانشجو خواهند بود. شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه با شماره تلفن 88906532-021 تماس بگیرید.

12 پاسخ به “اخذ مجوز آموزشگاه فروشندگی”

  1. فیروزه خانی گفت:

    سلام شرایط خرید و فروش مجوز اموزشگاه فروشندگی چطوری هست؟؟

  2. ملیحه گفت:

    سلام
    برای گرفتن این مجوز باید به کجا مراجعه کرد؟ شرایطش چی هست؟

  3. نسرین گفت:

    چه مدرک تحصیلی لازم داریم برای گرفتن این مجوز . باید مرتبط باشه؟

  4. هدایت پور گفت:

    سلام
    شرایط ساختمان اموزشگاه شامل چه مواردی هست؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  5. رضا گفت:

    اگه بخوایم فقط بصورت مجازی از طریق سایت فعالیت کنیم باید مجوز بگیریم؟

  6. مسعود گفت:

    برای گرفتن مجوز اموزشگاه فروشندگی کارت پایان خدمت لازمه برای اقایون؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *