بازاریابی اینترنتی به روش‌های برندهای آموزشی در ایران

8 دیدگاه
بازاریابی-اینترنتی-به-روش‌های-برندهای-آموزشی-در-ایران

بازاریابی اینترنتی یکی از شیوه‌های نه چندان قدیمی برای پیشبرد اهداف کاری به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر که زندگی و کار انسان‌ها به بستر اینترنت گره خورده است، باید به دنبال راهکارهای اصولی به منظور همسوسازی اهداف خود با شرایط فعلی بود. بازاریابی اینترنتی همان استراتژی نوین و پرکاربردی است که به بهتر دیده شدن کسب و کارها منجر می‌شود.

باید اعتراف کرد کسب و کارهایی که بر طبق استراتژی‌های موفق بازاریابی اینترنتی پیش رفته‌اند، مجموعه‌های منسجم‌تری هستند و میزان بالایی از رضایت مشتریان را به همراه دارند.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

برخی از مدیران موسسات آموزشی تصور می‌کنند، همین که سایت آموزشی خود را فعال کرده باشند، یعنی حضور موفقی در عرصه بازاریابی اینترنتی دارند. در صورتی که این باور از پایه اشتباه است! اگرچه وب‌سایت موسسه آموزشی از لازمه‌های رونق کار و خلق مشتریان وفادار به حساب می‌آید، اما برای کسب موفقیت کافی نیست. بازاریابی اینترنتی چیزی بسیار فراتر از راه‌اندازی یک وب‌سایت برای ارائه خدمات و یا محصولات آموزشی است.

بازاریابی-اینترنتی

در دنیای امروز بازاریابی اینترنتی مرزهای دیده شدن کسب و کارها را جابه‌جا کرده است. به لطف بازاریابی اینترنتی می‌توان با استراتژی‌های دقیق برندسازی انجام داد.

بسترهای مختلف بازاریابی اینترنتی

با پیشرفت تکنولوژی می‌توان از چندین بستر و ابزار مختلف به منظور توسعه بازاریابی اینترنتی بهره برد. این بسترها عبارتند از:

  • رسانه‌های اجتماعی (مثل: اینستاگرام، تلگرام و…)
  • وب‌سایت
  • محتوای دیجیتال (عکس، ویدئو و…)
  • محتوای وبلاگ
  • کتاب‌های الکترونیکی
  • باشگاه مشتریان
  • بنر تبلیغاتی
  • و…

پیشنهادات ویژه برای بازاریابی اینترنتی به روش برندهای آموزشی

  • خوب یا بد باید اعتراف کرد که این روزها انسان‌ها به رسانه‌های اجتماعی معتاد شده‌اند. البته این اعتیاد برای افرادی که می‌توانند شرایط حاضر را به فرصت تبدیل کنند، بسیار مورد توجه خواهد بود. متخصصان بازاریابی اینترنتی به خوبی می‌توانند با بررسی شرایط، علایق و ویژگی‌های مخاطبان هدف موسسات آموزشی، چشم‌اندازهای تازه‌ای تعریف کنند. به راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی پولی و توزیع محتواهای تولیدی از رایج‌ترین اقدامات برای بازاریابی اینترنتی در این عرصه است.
  • اخیرا بازار اینفلوئنسر مارکتینگ بسیار داغ شده است. برندهای آموزشی از افراد سرشناس در بستر اینترنت برای معرفی خدمات خود استفاده می‌کنند. در صورتی که مدیر مجموعه آموزشی با بررسی‌های کارشناسی دست به انتخاب اینفلوئنسر برند، نتایج تبلیغات با موفقیت‌های قابل توجهی همراه خواهد بود.
  • ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از راه‌های ارتباط برندهای آموزشی با مشتریان‌شان به حساب می‌آید که هزینه‌های زیادی را نیز در پی ندارد. بسیاری از مشتریان بالقوه برندهای آموزشی از بستر ایمیل در جریان اخبار تازه و پیشنهادات ویژه مجموعه آموزشی قرار می‌گیرند.
  • توجه به بهینه‌سازی موتورهای جستجو یکی دیگر از اقدامات مهم در عرصه بازاریابی اینترنتی به شمار می‌رود. همواره چند لینک اول در صفحه نخست گوگل بیشترین کلیک و بازدیدها را به همراه دارد. برندهای آموزشی با مدیریت تولید محتوا و توجه به اصول بهینه‌سازی موتورهای جستجو مخاطبان بیشتری را به سمت خود جذب می‌نمایند.
  • یکی دیگر از راه‌های پرکاربردی که منجر به افزایش تراکم وب‌سایت می‌شود، پرداخت به ازای هر کلیک است. در این روش مخاطبان بر روی بنرهای تبلیغاتی کلیک می‌کنند تا بازدید سایت افزایش پیدا کند.
پیشنهادات-ویژه-برای-بازاریابی-اینترنتی

کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا با تحلیل‌های دقیق به بازاریابی اینترنتی موسسات آموزشی دست می‌زنند. این اقدام به صورت حرفه‌ای و منطبق با عملکرد برندهای آموزشی صورت می‌پذیرد.

موفقیت بیشتر همراه با کارشناسان مشاورین اندیشه آسیا

کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا به دلیل سابقه همکاری با برندهای آموزشی به خوبی با راه و چاه بازاریابی اینترنتی آشنا هستند. مشاوران این مجموعه به موسسات آموزشی نوظهور کمک می‌کنند تا گام به گام و در بازه زمانی کوتاهی به یک برند آموزشی موفق و سرشناس تبدیل شوند. اقدامات اساسی مشاوران اندیشه آسیا عبارتند از:

  • مشاوران این مجموعه در ابتدای راه خدمات و ویژگی‌های مجموعه آموزشی شما را مورد بررسی قرار می‌دهند تا در ادامه راه بتوانند استراتژی بازاریابی اینترنتی مناسب را شناسایی نمایند. پس از این مرحله باید بازار هدف مشخص شود. افرادی که تمایل به استفاده از خدمات آموزشی موسسه شما داشته باشند، باید به درستی تحلیل شوند و بازار هدف به درستی مورد بررسی قرار گیرد.
  • پس از اینکه نوع خدمات و بازار هدف شما در مجموعه مشاورین اندیشه آسیا مشخص شد، نوبت به تعیین کانال‌های فروش می‌شود.  عموما وب سایت و شبکه‌های اجتماعی دو کانال پرمخاطب برای فروش خدمات برندهای آموزشی هستند. البته در این میان توجه به سایر اصول بازاریابی اینترنتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نباید از آن غافل شد.
  • کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا به خوبی بر اهمیت بازاریابی اینترنتی و تامین محتوای تبلیغاتی هدفمند و موثر واقف هستند. از همین رو، کارشناسان این مجموعه همواره دانش و مهارت‌های تبلیغاتی خود را ارتقا می‌بخشند تا با استفاده از برنامه‌های منسجم تبلیغاتی اهداف مجموعه‌های آموزشی را پیش ببرند.
  • پس از عبور از مراحل گفته شده، نوبت به پشتیبانی دائم از کسب و کار می‌رسد. ایجاد راه‌های ارتباطی قوی بین مدیران مجموعه و مشتریان، پشتیبانی پس از ارائه خدمات، به کارگیری راهکارهای تازه برای جذب مشتریان بیشتر و… بخشی از اقدامات مربوط به رصد دائمی می‌باشد.

بدون شک موسسات آموزشی شانس کسب موفقیت و برندسازی خواهند داشت که به درستی تحلیل شده باشند. از آنجایی که این کار به بررسی‌های دقیق و تحلیل‌های فنی نیاز دارد، باید از افراد ماهر این حوزه کمک گرفت. شما می‌توانید با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل کنید و از مشاوره‌ کارشناسان اندیشه آسیا برای تحلیل مجموعه آموزشی خود و شرکت در کارگاه آموزشی (بازاریابی اینترنتی به روش برندهای آموزشی ) بهره ببرید.

8 پاسخ به “بازاریابی اینترنتی به روش‌های برندهای آموزشی در ایران”

  1. یسنا گفت:

    سلام وقت تون بخیر باشه
    من پیج اموزشی در اینستاگرام دارم میخواستم بپرسم خیلی مهمه که سایت هم داشته باشم و کدوم بسترها برای بازاریابی میتونه کمک بیشتری بهم بکنه؟؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  2. محمد حسین احمدی گفت:

    سلام وق بخیر برای راه اندازی یک کسب و کار ابتدا سایت بزنیم یا ابتدا در شبکه های اجتماعی پیج راه اندازی کنیم؟

  3. افشین گفت:

    بنده کسب و کاری در حوزه اموزش زبان دارم میخواستم سوالاتی در خصوص استراتزی بازاریابی اینتنرتی دارم.

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  4. کامی گفت:

    دروود وقت بخیر
    سایت اموزشی در زمینه موسیقی دارم ، به جز سئو باید کجاها و چه کارهایی در جهت بازاریابی انجام بدم، ممنونم میشم راهنمایی کنید

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *