اخذ مجوز موسسه روش‌های مطالعه و تندخوانی

20 دیدگاه
اخذ مجوز روش‌های مطالعه و تندخوانی

با دریافت مشاوره اخذ مجوز موسسه با موضوع روش‌های مطالعه و تندخوانی می‌توان در مسیر رشد و توسعه جامعه و ارتقای نگرش هموطنان پیش رفت. زیرا مطالعه یک نیاز بسیار ضروری و کاربردی برای تمامی جوامع است. در دنیایی که به لطف تکنولوژی روز به روز در حال تغییر  و ارتقا است، باید به دنبال راهی برای به روزرسانی اطلاعات شخصی بود. بی‌شک بدون مطالعه هیچ راهی برای این به روزرسانی وجود نخواهد داشت.

مشکلی که انسان امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کند، کمبود وقت است. تعداد زیادی از افراد مدعی هستند که این مشکل فرصت مطالعه و به روزرسانی اطلاعات را از آن‌ها گرفته است. البته که نبود وقت کافی تا حدودی بهانه است. برای به روز شدن اطلاعات باید به دنبال راهکارهای اساسی برای برطرف کردن مشکلات گشت. استفاده از روش‌های ویژه مطالعه و تندخوانی یک نیاز ضروری برای تمامی افراد است. به این ترتیب افراد می‌توانند ضمن رسیدگی به تمامی کارهای خود، زمان مناسبی هم برای مطالعه و ارتقای دانش و مهارت‌هایشان داشته باشند.

بر طبق تحقیقات انجام شده، افرادی که از مهارت تندخوانی استفاده می‌کنند، دقیق و متمرکز هستند. تندخوانی یک نیاز اساسی در جامعه است که می‌توان با کمک آن کارکنانی ماهرتر، دانشجویانی باسوادتر و دانش‌آموزان دقیق‌تری داشت.

آشنایی با تندخوانی

اکثر ما به زمان زیادی برای مطالعه نیاز داریم. ضمن اینکه در بسیاری از مواقع در زمان مطالعه تمرکز پراکنده می‌شود و زمان مطالعه صد درصد کاربردی نخواهد بود. تندخوانی راهی موثر برای از بین بردن تمامی این کاستی‌ها به حساب می‌آید. به این ترتیب می‌توان در یک بازه زمانی مشخص 3 تا 4 برابر بیشتر از گذشته و البته با تمرکز بالاتری مطالعه داشت.

فواید تندخوانی

با همه گیر شدن تندخوانی، شاهد رونق و ارتقای کیفیت در بخش‌های مختلفی همچون: اقتصاد، سیاست، اجتماع و… خواهیم بود. زیرا تمامی اقشار جامعه می‌توانند در زمان کوتاهی که در دسترس دارند، به صورت بهینه مطالعه داشته باشند.

برخی از مزایای این روش مطالعه کاربردی عبارتند از:

  • بستر مناسبی برای ارتقای شغلی و تحصیلی افراد فراهم می‌کند.
  • سرانه مطالعه در جامعه را بالا می‌برد و شکوفایی و پیشرفت را به ارمغان می‌آورد.
  • موجب بهبود مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصی در افراد می‌شود. ارتقای اعتماد به نفس، افزایش تمرکز و بهبود حافظه از مهم‌ترین تاثیرگذاری‌های تندخوانی بر افراد است.
  • تندخوانی یک روش ایده آل برای کنکوری‌ها به حساب می‌آید که شانس قبولی در آزمون را افزایش می‌دهد.

نحوه اخذ مجوز موسسه روش‌های مطالعه و تندخوانی

اهمیت آموزش در فراگیری شیوه تندخوانی

شاید تصور کنید که تندخوانی کاری ساده است و می‌توان با کمی تمرین از پس آن برآمد. البته که به کارگیری شیوه تندخوانی به تمرین و ممارست احتیاج دارد، اما نتایج مطلوب بدون کسب آموزش‌های کاربردی امکان‌پذیر نخواهد بود.

خوشبختانه بسیاری از علاقمندان به یادگیری، این موضوع مهم را درک کرده‌اند و سعی دارند تا در سایه آموزش‌های کاربردی این شیوه مطالعه را به کار گیرند. اساتیدی که از دانش، مهارت، تسلط کافی بر مباحث درسی و انگیزه کافی برای آموزش برخوردار باشند، به علاقمندان کمک می‌کنند تا با سرعت بیشتری پیشرفت کنند.

یادگیری تندخوانی در آموزشگاه

اگر روش مطالعه تندخوانی به صورت اصولی در آموزشگاه فرا گرفته شود، موجب ارتقای مهارت‌های داوطلب شده و بستر مناسبی برای برای پیشرفت شغلی فراهم می‌کند. ضمن اینکه پس از به اتمام رسیدن دوره، مدرکی معتبر به داوطلبان اعطا می‌شود. البته به منظور دریافت این مدرک معتبر باید دو مرحله آزمون که به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود، با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

مزایای اخذ مدرک تندخوانی از آموزشگاه

  • امکان جذب سریع برای ورود به بازار کار را فراهم می‌کند.
  • موجب ارتقای شغلی کارکنان می‌شود.
  • بستر مناسبی را برای ورود به دنیای کار خارج از کشور ایجاد می‌کند.
  • مدرک معتبری برای راه‌اندازی شغل است.

افرادی که از تخصص و مهارت کافی در حوزه تندخوانی برخوردار هستند، می‌توانند پس از اخذ مجوزهای لازم به منظور تاسیس موسسه با موضوع روش‌های مطالعه و تندخوانی اقدام کنند.

اخذ مجوز موسسه با موضوع روش‌های مطالعه و تندخوانی

افرادی که قصد ورود به دنیای آموزش‌های کاربردی در خصوص مطالعه و تندخوانی را دارند، باید برای اخذ مجوز موسسات فرهنگی هنری اقدام نمایند. این موسسات موضوعات و حیطه کاری مختلفی را پوشش می‌دهند که اشاعه امر مطالعه و کتابخوانی یکی از حوزه‌های مربوط به آن است.

افرادی که قصد تاسیس موسسه تک منظوره را دارند، باید در نخستین گام تقاضای تاسیس خود را به مرجع صدور مجوز ارائه دهند. ارائه سوابق از اقدامات مهم در این مرحله است. در ادامه متقاضی تاسیس مدارک هویتی خود را ارائه می‌دهد و در ادامه صلاحیت تحصیلی، و کیفری متقاضی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از ارائه اسناد و مدارک، مرجع صدور مجوز در طی جلسات مختلف اسناد و مدارک ارائه شده را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مجوز موسسه روش‌های مطالعه و تندخوانی

مشاوره اخذ مجوز موسسه با موضوع روش‌های مطالعه و تندخوانی با مجموعه مشاورین اندیشه آسیا

در کشور ما سعی بر این است تا تمامی آموزش‌ها خصوصا در حوزه فرهنگ و هنر به اهل آن سپرده شود. همین موضوع موجب شده است تا قوانین و ضوابط زیادی برای اخذ مجوز موسسات تک منظوره در نظر گرفته شود. از همین رو افرادی که به دنبال اخذ مجوز موسسه با موضوع روش‌های مطالعه و تندخوانی هستند، باید همسو با قوانین موجود پیش روند تا در نهایت نتیجه مطلوب حاصل شود.

از آنجایی که این مسیر را باید به صورت گام به گام طی نمود بسیاری از افراد در میانه راه اخذ مجوز دلسرد شده و از ادامه راه شانه خالی می‌کنند. در صورتی که می‌توان با کمک افراد متخصص در این حوزه از همان ابتدای کار با اطمینان بیشتری پیش رفت. افراد متخصص به خوبی با روند قانونی اخذ مجوز آشنا هستند و به متقاضیان کمک می‌کنند تا در مدت زمان کوتاه‌تری این فرآیند را به اتمام برسانند.

کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا به متقاضیان تاسیس موسسه با موضوع روش‌های مطالعه و تندخوانی کمک می‌کند تا روند تاسیس را بدون نقص پشت سر بگذارند تا در نهایت موفق به اخذ مجوز شوند. مجموعه مشاورین اندیشه آسیا تاکنون 2945 پروژه مختلف را با موفقیت به اتمام رسانده است. به نظر می‌رسد این تجربه و پیشینه زمینه خوبی را برای اعتماد متقاضیان محترم فراهم کند.

افرادی که تمایل به دریافت خدمات مربوط به روش‌های مطالعه و تندخوانی دارند، می‌توانند با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل کنند و سوالات خود را از متخصصین این مجموعه بپرسند.

20 پاسخ به “اخذ مجوز موسسه روش‌های مطالعه و تندخوانی”

  1. نادر گفت:

    سلام ایا مدرکی به افرادی که در آموزشگاه مطالعه و تندخوانی دوره میگذرانند داده میشه؟؟؟ ایا این مدرک بین المللی است؟

  2. فرشید گفت:

    برای اخذ این مجوز باید به کجا مراجعه کرد؟؟؟ چه مدارکی لازم داریم قبل از مراجعه به سازمان مربوطه؟؟

  3. حیدری زاده گفت:

    با سلام
    من قصد دارم که کلاس های انلاین روش های تند خوانی و مطالعه فقط به صورت انلاین برگزار کنم، ایا باید مجوز بگیرم؟ ؟؟ یا اینکه این مجوز فقط برای موسسه روش های تند خوانی و مطالعه به صورت فیزیکی و حضوری هست…؟؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم مجوز آموزشگاه مطالعه و تندخوانی برای دوره‌های حضوری صادر می‌شود و در صورتی که می‌خواهید آموزش آنلاین داشته باشید الزاما باید این مجوز را اخذ کنید.

  4. کاربر گفت:

    سلام برای گرفتن این مجوز و ثبت موسسه اون چه مدرک دانشگاهی نیازه؟

  5. نیکی گفت:

    درود
    ایا گرفتن مجوز برای راه اندازی موسسه روش های مطالعه و تندخوانی برای کودکان و بزرگسالان جدا هست یا باهمه؟

  6. ابراهمی ح گفت:

    درود
    ایا برای ساختمان استیجاری هم مجوز ثبت میکنند یا باید موسس مالک ساختمان باشد؟

  7. طوفان گفت:

    این مجوز تا چندسال اعتبار داره . اگر بخوایم محل اموزشگاه رو عوض کنیم باید تاییدیه بگیریم مجددا ؟

  8. اسماعیل جعفری گفت:

    سلام
    شرایط گرفتن این مجوز چه مواردی هست؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  9. زینب گفت:

    چه مدرک تحصیلی و شرایطی داره اخذ مجوز موسسه روش های تندخوانی و مطالعه؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  10. shima گفت:

    وقت بخیر
    سلام
    شرایط موسس حقوقی برای اخذ مجوز و ثبت این موسسه چه میباشد؟
    باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *