اخذ اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) برای سایت موسسات آموزشی

8 دیدگاه
اخذ اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) برای سایت موسسات آموزشی

تصمیم داریم تا در این مقاله در خصوص اخذ اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) برای سایت موسسات آموزشی با شما صحبت کنیم. البته پیش از پرداختن به این موضوع، کمی ضرورت آموزش در جامعه را مورد بررسی قرار می‌دهیم. آیا تا کنون به اهمیت و ضرورت آموزش و پرورش در جامعه فکر کرده‌اید؟ بدون شک جامعه‌ای که نیروی انسانی تربیت شده و ماهری داشته باشد، با سرعت بیشتری به سمت رشد و توسعه در حرکت خواهد بود. به قول کوان تسو (فیلسوف‌ چینی): برای برنامه‌ ریزی یک سال گندم بکارید، برای برنامه ریزی‌های 10 سال درخت بکارید و با هدف برنامه ریزی برای یک عمر به تربیت انسان‌ها مشغول شوید.

به طور کلی می‌توان با آموزش‌های درست و با بهره‌گیری از امکانات موجود، مسیری بهینه را برای رشد و تعالی افراد جامعه فراهم کرد. باید اعتراف کرد که یکی از اصلی‌ترین وظایف هر جامعه و نظام، تربیت انسان‌ها و سوق دادن آن‌ها در جهت ارتقای سطح انسانی و افزایش مهارت‌ها است. جامعه‌ای در مسیر پیشرفت در حرکت خواهد بود که آموزش‌های خود را در جهت آینده‌مداری به مرحله اجرا برساند.

آموزش‌ها باید در جامعه امروزی مطابق با استانداردهای جهانی باشد. به گونه‌ای که بتوان نوع عملکرد و سطح دانش را در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی و… در سطح جهانی شدن ارتقا بخشید. جامعه‌ای که به چنین رشدی برسد، می‌تواند ضمن ارائه کالا و خدمات به سایر نقاط جهان، افکار و دانش‌های ارزنده خود را با سایرین مبادله سازد.

اخذ اینماد (نماد اعتماد الکترونیک)

شیوه تازه آموزش

این روزها موسسات و مجموعه‌های آموزشی زیادی با بهره‌گیری از دستاوردهای به روز و متدهای تازه سعی بر ارتقای سطح دانش و مهارت‌های انسان‌ها دارند. در سال‌های نه چندان دور حضور در کلاس‌های آموزشی تنها راه ارتقای مهارت و دانش افراد بود. اما این روزها به لطف پیشرفت و توسعه تکنولوژی و همچنین کاهش زمان آزاد برای افراد، دوره‌های مختلفی به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شود. دوره‌های آموزشی مجازی موجب مدیریت بهینه زمان و بودجه می‌شوند.

استقبال بی‌نظیر علاقمندان به کسب مهارت و دانش به این سبک از دوره‌های آموزشی موجب شده است تا روز به روز بر تعداد این دوره‌های مجازی افزوده شود. متأسفانه افزایش تقاضا برای شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین موجب شده است تا برخی از افراد سودجو بدون توجه به کیفیت دوره‌های آموزشی از وقت و سرمایه علاقمندان سوء استفاده کنند. همین موضوع موجب شده است تا موسسات آموزشی معتبر به منظور تضمین کیفیت آموزش و تامین اعتماد مخاطبان به فکر اخذ اینماد برای سایت آموزشی خود باشند.

اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) چیست و چه کاربردی دارد؟

افرادی که در فضای تجارت الکترونیکی فعالیت دارند، به خوبی می‌دانند که فراهم کردن بستری امن به منظور جذب اعتماد و اطمینان کاربران مهم‌ترین اصل برای پیشرفت کسب و کار است. به منظور رسیدن به این اصل مهم باید زیرساخت‌های ضروری فراهم شود. یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های لازم برای ایجاد فضایی امن، ساماندهی سایت‌ موسسات آموزشی است. اینماد با شناخت حقوق کاربران مجازی شرایط ایده‌آلی را برای خرید خدمات و آموزش‌ها فراهم می‌سازد.

مجموعه مشاورین اندیشه آسیا سال‌هاست که در حوزه اخذ اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) برای سایت موسسات آموزشی فعالیت دارد و می‌تواند یک راهنمای خوب برای متقاضیان دریافت اینماد باشد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ نماد اعتماد الکترونیک برای سایت موسسات آموزشی یا آشنایی با سایر خدمات مجموعه مشاورین اندیشه آسیا می‌توانید با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل نمایید.

8 پاسخ به “اخذ اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) برای سایت موسسات آموزشی”

  1. طاها گفت:

    سلام برای گرفتن ای نماد باید به کجا مراجعه کرد؟؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  2. آفاق گفت:

    ایا سایت های خدماتی هم میتوانند ای نماد اخذ کنند؟
    سلام وقت بخیر

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  3. صبوری گفت:

    سلام وقت بخیر
    اخذ اینماد برای سایت اموزشی فن بیان چقدر طول میکشه؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  4. افسانه گفت:

    سلام هزینه اینماد چقدر در میاد؟ انلاینه یا حضوری؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان موسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *