اخذ مجوز آموزش فن بیان و سخنوری

18 دیدگاه

فن بیان در حوزه‌های متنوعی کاربرد دارد. در صورتی که بتوانیم به شکل واضح و قدرتمند صحبت کنیم، در واقع گامی موثر برای شغل، شخصیت و موقعیت اجتماعی خود برداشته‌ایم. بدون شک افرادی که قدرت سخنوری دارند، از نفوذ بیشتری بر دیگران برخوردار می‌باشند.

خوشبختانه فن بیان و قدرت سخنوری اصول ساده اما کلیدی دارد که می‌توان به صورت اکتسابی به این مهم دست پیدا کرد. اگرچه برخی از افراد به‌طور ذاتی از این مهارت برخوردار هستند، اما افراد ضعیف در این حوزه نیز می‌توانند با کسب آموزش‌های کافی از قدرت سخنوری بهره‌مند شوند.

از آنجایی که در سال‌های اخیر توجه به ضرورت آموزش در حوزه فن بیان و سخنوری بیشتر شده‌ است، احساس نیاز به تاسیس آموزشگاه‌های فعال در این بخش نیز بیشتر از گذشته شده‌ است. به همین دلیل در ادامه این مقاله ضمن بررسی ضرورت آموزش در حوزه فن بیان و سخنوری، راه ایده‌آل اخذ مجوز چنین آموزشگاه‌هایی را معرفی خواهیم‌ کرد.

کاربرد فن بیان و مهارت سخنوری

باید اعتراف کرد که کاربرد فن بیان و قدرت سخنوری بسیار گسترده است و شما می‌توانید در بخش‌های مختلف از آن استفاده نمایید. این روزها فن بیان برای خانه‌داران، دانشجویان، کارمندان، مدیران و سایر مشاغل کاربرد دارد. شک نکنید که با کسب مهارت‌های لازم در این حوزه می‌توانید به راحتی به خواسته‌های خود جامه عمل بپوشایند.

  • نقش فن بیان در محیط خانواده: مهم نیست که شما در خانواده چه نقشی دارید. در خانواده‌ای که پدر، مادر، فرزند و همسر بتوانند به بهترین شکل ممکن خواسته‌ها و نیازهای خود را بیان کند، به طوری که با بیشترین میزان اثرپذیری همراه باشد، خانواده‌ای شاد و موفق خواهد بود.
  • نقش فن بیان در محیط‌های دوستانه: شاید در میان دوستان خود شخصی را سراغ داشته‌ باشید که از کلام گیرایی برخوردار است و در اکثر دورهمی‌ها بیشتر از سایرین صحبت می‌کند، این دسته‌ از افراد اغلب مورد تائید دوستان هستند و از اثرگذاری مناسبی برخوردار می‌باشند. داشتن قدرت سخنوری متناسب با محیط‌های دوستانه، ضمن گرم و گیرا کردن فضای دوستی به ایجاد ارتباطی عمیق‌تر کمک می‌کند.
  • نقش فن بیان برای دانشجویان: ارائه مطالب و کنفرانس از بخش‌های جدایی‌ناپذیر تحصیل هستند. به این ترتیب دانشجویانی در این حوزه موفق هستند که بتوانند به خوبی دانسته‌های خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. این دسته‌ از افراد ضمن کسب رضایت اساتید، به اعتماد به نفس قابل‌قبولی نیز خواهند رسید.
  • نقش فن بیان در محیط کسب و کار: ضرورت قدرت سخنوری در محیط کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست. شما در هر جایگاه کاری که باشید، نیاز دارید تا با همکاران و اطرافیان خود ارتباط کلامی برقرار کنید. به نحوی که با بیشترین میزان اثرگذاری همراه باشد و بتوانید خواسته خود را به درستی به دیگران انتقال دهید.

این روزها تقاضای حضور در دوره‌های آموزش ارتباط کلامی بیشتر از گذشته شده‌ است و این موضوع بازار اخذ مجوز آموزشگاه فن بیان و سخنوری را داغ کرده‌ است.

برای تاسیس آموزشگاه فن بیان و سخنوری چه باید کرد؟

تاسیس آموزشگاه فن بیان و سخنوری

اگر به فکر تاسیس آموزشگاه فن بیان و سخنوری هستید، حتما با مسیر کلی این هدف آشنایی دارید. همان طور که حتما می‌دانید، در این مسیر به دوندگی‌ها، مهارت و تخصص نیاز است و در صورتی که به خوبی با این راه آشنا باشید، می‌توانید در مدت زمانی ایده‌ال برای تاسیس آموزشگاه اقدام نمایید. توصیه می‌شود به‌ این منظور از وجود کارشناسان ماهر بهره‌مند شوید. مهمترین سوال در ابتدای مسیر این است: برای اخذ مجوز آموزش فن بیان، گویندگی و سخنوری به کدام مرجع رسمی باید مراجعه کرد؟ و شرایط تاسیس و الزامات اختصاصی موسس چه مواردی هستند؟

اندیشه آسیا، مجموعه‌ای از مجرب‌ترین کارشناسان

مجموعه اندیشه آسیا با در اختیار داشتن کارشناسانی متبحر که از تجربه کافی برای انجام پروژه کارفرمایان برخوردار می‌باشند، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. کارشناسان این مجموعه همواره به دنبال راهکاری خلاقانه برای به ثمر رساندن پروژه‌های مختلف هستند و همین موضوع نشان‌دهنده کیفیت بالای خدمات ارائه شده در مجموعه اندیشه آسیا به‌ شمار می‌رود.

از دیدگاه مجموعه اندیشه آسیا ارائه مشاوره برای انجام پروژه‌ها، آغاز یک راه طولانی است. در این مجموعه ضمن ارائه خدمات اخذ مجوز آموزشگاه فن بیان و سخنوری موارد دیگری از جمله: مشاوره جذب پرسنل و دانشجویان، طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه، مشاوره اخذ گواهینامه ایزو برای موسسات آموزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف برای موسسین، اخذ نمایندگی از برندهای آموزشی و… به علاقمندان ارائه خواهد شد.

در صورتی که به دنبال مشاورینی باتجربه به منظور تسهیل فرآیند اخذ مجوز آموزشگاه فن بیان و سخنوری هستید، حتما با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل نمایید و از مشاوره کارشناسان این مجموعه برخوردار شوید.

18 پاسخ به “اخذ مجوز آموزش فن بیان و سخنوری”

  1. مصطفی گفت:

    درود
    ایا گرفتن مجوز آموزش فن بیان صرفا برای آموزش آنلاین و مجازی امکان پذیر است؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم خیر مجوز آموزش فن بیان برای آموزش‌های حضوری صادر می‌گردد و با همین مجوز امکان آموزش از طریق فضای مجازی نیز امکان‌پذیر است، ولی مجوز صرفا برای آموزش آنلاین و مجازی وجود ندارد.

  2. آقای صالحی گفت:

    سلام خسته نباشید
    شرایط اخذ مجوز آموزش فن بیان چیست؟
    مچکر

  3. همتی گفت:

    با سلام
    وقت بخیر
    ایا بعد از گرفتن مجوز آموزش فن بیان باید در مکان ثابت و مورد تایید آموزش داد؟

  4. reza گفت:

    برای گرفتن مجوز آموزش فن بیان چه مدارک تحصیلی ای و در چه مقطعی موردنیازه؟؟؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  5. رضوی زاده گفت:

    سلام وقت بهیر ، برای برگزاری دوره های اموزشی فن بیان بصورت مجازی باید مجوز بگیریم؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم خیر مجوز آموزش فن بیان برای آموزش‌های حضوری صادر می‌گردد و با همین مجوز امکان آموزش از طریق فضای مجازی نیز امکان‌پذیر است، ولی مجوز صرفا برای آموزش آنلاین و مجازی وجود ندارد.

  6. لیلی گفت:

    سلام
    شرایط سنی و سابقه کاری برای گرفتن مجوز چه میباشد؟؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  7. hosin گفت:

    روز بخیر
    بنده قصد دارم دوره های اموزشی فن بیان از طریق سایت برگزار کنم، ایا برای گرفتن مجوز سایت باید موردتایید مرجع مربوطه باشد؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم خیر، مجوز آموزش فن بیان برای آموزش‌های حضوری صادر می‌گردد و با همین مجوز امکان آموزش از طریق فضای مجازی نیز امکان‌پذیر است، ولی مجوز صرفا برای آموزش آنلاین و مجازی وجود ندارد.

  8. مسعود گفت:

    برای گرفتن مجوز باید به کجا مراجعه کنیم؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  9. زنگنه گفت:

    ایا گرفتن مجوز اموزش فن بیان ازمون یا مصاحبه حضوری هم دارد؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *