اخذ مجوز آموزشگاه بازاریابی و تبلیغات

18 دیدگاه

همه ما به‌ دنبال راهی درست برای عرضه و معرفی کسب و کار خود هستیم. قطعا با معرفی درست خدمات و محصولات، می‌توان ره صد ساله را یک شبه طی کرد و با سرعت بیشتری رو به توسعه حرکت نمود. همه افرادی که دارای کسب و کاری هستند به‌ خوبی می‌دانند که برای موفقیت به تبلیغات و بازاریابی اصولی نیاز خواهند داشت. در واقع موفقیت یک کسب و کار در گرو بازاریابی و تبلیغات صحیح و سنجیده است. بدون‌ شک با توجه به این دو اصل مهم، می‌توان خیلی زود جامعه هدف را جذب نمود.

بازاریابی از استراتژی‌های دقیق تشکیل شده‌ است. در عرصه بازاریابی، مشتریان به‌ درستی تحلیل و شناخته می‌شوند و در ادامه بهترین روش تبلیغات که با سلیقه مشتری همخوانی داشته‌ باشد، انتخاب خواهد شد. توجه به مشتریان قدیمی و استفاده از استراتژی‌های جدید برای جذب مشتریان تازه از دیگر روش‌های بازاریابی به‌شمار می‌رود. در یک بازاریابی مطمئن و هدفمند، باید بتوان خدمات پشتیبانی ارائه داد و به‌دنبال سازوکارهایی برای حفظ رضایت مشتریان بود.

درصورتی که در یک کسب و کار به اصول بازاریابی و تبلیغات به صورت دقیق توجه شود، می‌توان به ادامه حیات آن کسب و کار امیدوار بود. اهمیت همین موضوع موجب شده‌ است تا همه ساله صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ، بخش زیادی از درآمد خود را صرف تبلیغات کنند. متأسفانه گاهی اوقات تبلیغات درنظر گرفته شده برای برخی از کسب و کارها مناسب نیست و با نتایج مطلوب همراه نخواهد شد.

برای اینکه تبلیغات و بازاریابی به صورت اصولی و هدفمند باشد، باید بر طبق دانش روز پیش رفت. وجود آموزشگاه بازاریابی و تبلیغات به افراد علاقمند کمک می‌کند تا به‌خوبی با این سازوکار آشنا شوند. از آنجایی که این روزها تبلیغات به یک اصل مهم و ضروری در کسب و کارها تبدیل شده‌ است، استقبال از آموزشگاه‌های بازاریابی و تبلیغات نیز گسترش پیدا کرده‌ است. از همین رو تصمیم داریم تا در ادامه این مقاله در خصوص مراحلی که باید برای اخذ مجوز آموزشگاه بازاریابی و تبلیغات طی شود، با شما صحبت کنیم.

تاسیس آموزشگاه بازاریابی و تبلیغات

تاسیس آموزشگاه بازاریابی و تبلیغات

سؤال اول: مرجع صادرکننده مجوز این آموزشگاه کدام مرجع می‌باشد؟

در حال حاضر وزارت علوم و تحقیقات – وزارت آموزش و پرورش – وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور مراجع رسمی صدور  انواع مجوزهای آموزشی – فرهنگی و هنری در ایران می‌باشند ولی هر کدام از ارگان‌ها مرجع صدور طیف خاصی از مجوزها می‌باشند. سؤال مهم این است مرجع صادرکننده آموزشگاه بازاریابی و تبلیغات کدام مرجع می‌باشد؟ برای پاسخ این سؤال با ما تماس بگیرید.

شرایط لازم:

حداقل تحصیلات: لیسانس

حداقل سن: 25 سال تمام

سوابق: داشتن سوابق مکتوب و عملی کافی به همراه طرح توجیهی

علاوه بر موارد گفته شده، جزئیات و موارد ریز و درشت دیگری وجود دارد که متقاضی در زمان ارائه تقاضای خود با آن‌ها مواجه خواهد شد. بدون شک در چنین شرایطی به کمک‌های یک راهنما نیاز خواهد بود تا بتواند با مشاوره‌ خود، این مسیر پرفراز و نشیب را هموارتر سازد.

موسسه مشاورین اندیشه آسیا، با شناخت نیازمندی‌های افراد علاقمند به تاسیس آموزشگاه‌های بازاریابی و تبلیغات، خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. بدون‌ شک افرادی که از این خدمات استفاده نمایند، در مدت زمانی کوتاه با مسیری که باید برای اخذ مجوز تاسیس آموزشگاه بازاریابی و تبلیغات طی شود، آشنا خواهند شد.

اخذ مجوز آموزشگاه بازاریابی و تبلیغات همراه با موسسه مشاورین اندیشه آسیا

بزرگ‌ترین افتخار موسسه اندیشه آسیا بهره‌گیری از مشاورین مجربی است که برای طی این مسیر به متقاضیان و علاقمندان مشاوره می‌دهند. مشاوره به علاقمندان با شناخت دقیق نیاز مشتریان انجام خواهد شد. به‌ طوری که در کوتاه‌ترین زمان ممکن این فرآیند را طی نمایند.

شما در کنار موسسه مشاورین اندیشه آسیا به یک برند آموزشی بزرگ و شناخته‌شده تبدیل خواهید شد. فقط کافیست تا به مشاوره‌ها و استراتژی‌های کارشناسان این مجموعه اعتماد کنید. پس از اینکه در کنار کارشناسان این مجموعه، مجوز تاسیس را دریافت کردید، می‌توانید در مراحل راه‌اندازی آموزشگاه، جذب نیرو و متقاضی نیز از خدمات مجموعه اندیشه آسیا بهره‌مند شوید. در واقع این مجموعه در تمامی لحظات در کنار شما خواهد بود تا با سرعت رشد کنید.

نکته مهم: دقت کنید مجوز آموزشگاه بازاریابی و تبلیغات با مجوز کانون آگهی و تبلیغات کاملا متفاوت است و مراجع صدور آن‌ها متفاوت است این دو مجوز کارکردهای کاملاً متفاوتی با هم دارند.

در صورتی که سوالی در خصوص اخذ مجوز آموزشگاه بازاریابی و تبلیغات دارید، با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل فرمایید و یا به وب سایت این مجموعه با آدرس https://andisheasia.ir/ مراجعه فرمایید.

18 پاسخ به “اخذ مجوز آموزشگاه بازاریابی و تبلیغات”

  1. جلال گفت:

    سلام

    شما در مقاله نوشتید که با مدرک لیسانس میشه مجوز گرفت، با لیسانس چه رشته ای میشه مجوز آموزشگاه بازاریابی رو اخذ کرد؟

  2. اقای روشنی گفت:

    سلام وقت بخیر
    شرایط سن برای مجرد و متاهل و همین طور خانم ها و اقایان متفاوته؟

  3. سالاری گفت:

    سلام
    چند تا مدرک تحصیلی ( چند نفر) برا گرفتن مجوز نیازه ؟
    ممنون

  4. محمدرضا هدایتپور گفت:

    درود بر شما
    اگه از فردی که شرایط اخذ مجوز را دارد، وکالت داشته باشیم، میتوانیم از جانب ایشان برای گرفتن مجوز اقدام کنیم؟

  5. رضا گفت:

    چه مدارکی برای اخذ مجوز لازمه و باید از چه سازمان یا سازمانهایی پیگیری کرد؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  6. rahim گفت:

    درود
    بنده اموزشگاه فناوری اطلاعات (TI) دارم، ایا میتونم این مجوز رو هم بگیرم؟

  7. سعید خانی گفت:

    درود روزتون بخیر باشه
    به فوق لیسانس عمران این مجوز رو میدن؟

  8. یونس گفت:

    سلام
    مدرسینی که قصد تدریس در اموزشگاه تبلیغاات و بازاریابی دارند باید چه شرایطی داشته باشند؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم مدرسین باید دارای ابلاغ مربی‌گری از سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور باشند.

  9. قنبری گفت:

    دررود
    بعد از اینکه مجوز اموزشگاه بازاریابی گرفته شد، چقدر زمان داریم تا اموزشگاه را ثبت کنیم،منظورم راه اندازی فیزیکی اموزشگاه هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *