اخذ مجوز آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم

10 دیدگاه
اخذ مجوز آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم

به جرات می‌توان گفت که با اخذ مجوز آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم و فعالیت در این حوزه می‌توان بیشترین لطف را به انسان امروز کرد. بدون شک انسان امروز که در زندگی مدرن و ماشینی غرق شده است، بیش از زمان گذشته به توجه ویژه به حال و شرایط خود نیاز دارد. متاسفانه بسیاری از افراد از این موضوع مهم غافل شده‌اند. بنابراین هر روز به تعداد احساسات ناخوشایندی که در مورد روح و جسم خود دارند، افزوده می‌شود.

البته از سوی دیگر افراد زیادی در تلاشند تا با شناخت نیازمندی‌های خود، خوراک روح و جسم‌شان را به بهترین شکل فراهم نمایند. آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم همان جایی‌ست که به افراد یاد می‌دهد چگونه در زندگی فردی، زناشویی، اجتماعی و… عملکردی مطلوب داشته باشند.

افرادی که در دوره‌های آموزشی مهارت‌های سبک زندگی سالم شرکت کنند، می‌توانند ضمن بهبود بخشیدن به اوضاع زندگی خود برای آموزش دادن به سایرین نیز آماده شوند. در ادامه بیشتر در خصوص حوزه‌های فعالیت آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم توضیح خواهیم داد.

اخذ مجوز موسسه آموزش مهارت‌های سبک زندگی سالم

با آموزش‌های مربوط به مهارت‌های سبک زندگی سالم می‌توان ایرانی آبادتر، شادتر و سالم‌تر داشت.

آشنایی بیشتر با حوزه کاری آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم

برخی از افراد تصور می‌کنند همین که در ساعات اولیه شب به خواب بروند، گاه و بی‌گاه سبزیجات بیشتری را در برنامه غذایی خود جای دهند و هر از گاهی ورزش کنند سبک زندگی سالمی دارند. اگر چه این موارد از اصلی‌ترین نکات داشتن یک زندگی سالم به حساب می‌آید، اما برای داشتن زندگی پاکیزه باید به بخش‌های زیادی توجه داشت.

در واقع سبک زندگی سالم از ابعاد مختلف: اجتماعی، معنوی، روانی و… تشکیل شده است که هر یک دنیایی کاملا جداگانه و البته گسترده‌ای را شامل می‌شوند. به طور کلی می‌توانیم بگوییم که سبک زندگی هر فرد متشکل از عادت‌های روزانه وی است. در واقع تمامی افراد با توجه به اینکه چه می‌گویند، چه تفکری دارند، با سایرین چگونه تعامل و معاشرت می‌کنند، چه اهدافی دارند و… سبک زندگی خود را فریاد می‌زنند.

آشنایی با ویژگی های بارز سبک زندگی سالم 

  • افراد آموزش می‌بینند که چطور در حین حرکت به سوی اهداف و آمال خود برای برخورد با چالش‌های زندگی آماده شوند.
  • مهارت‌ها و توانایی‌های فرد به میزان قابل توجهی پیشرفت خواهد کرد و توانمندی‌های زیادی در حوزه‌های مختلف: خودآگاهی، ارتباطات موثر، تفکر خلاق، قدرت تصمیم‌گیری صحیح، کنترل خشم، کنترل استرس، مدیریت زمان و… به دست می‌آورند.
  • با آموزش‌های اصولی در این حوزه، افراد می‌توانند سبک ویژه و منحصربه‌فرد خود را برای زندگی پیدا کنند.
  • این سبک، الگوهای رفتاری سالمی از قبیل: ورزش کردن، سالم‌خوری، داشتن الگوهای فکری مثبت، تلاش کردن و… را شامل می‌شود.

لزوم اخذ مجوز آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم

افرادی که آموزش‌های لازم در خصوص مهارت‌های سبک زندگی سالم را در آموزشگاه‌های قانونی کسب نمایند، این شانس را دارند تا در جایگاه یک مربی کاربلد نور را به زندگی سایر افراد بتابانند. بدون شک فعالیت‌های آموزشگاه‌هایی که در سایه قانون و عرف جامعه است، بسیار کاربردی‌تر خواهد بود.

خوشبختانه در سال‌های اخیر اغلب افراد به اهمیت آموزش‌های صحیح و اصولی پی برده‌اند. این موضوع موجب شده است تا علاقه‌مندان به دنبال کسب مهارت در مجموعه‌های آموزشی باشند که در سایه قانون است و پس از اخذ مجوز از مراجع ذی‌صلاح فعالیت کنند.

به این ترتیب افرادی که تمایل دارند با آموزش مهارت‌های سبک زندگی سالم جامعه را به سمت نور و روشنایی سوق دهند به خوبی دریافته‌اند که برای فعالیتی هدفمند و البته رو به رشد باید به منظور اخذ مجوز آموزشگاه مهارت‌های سبک زندگی سالم اقدام نمایند.

اخذ مجوز آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم

در کشور ‌ما مرجع صدور مجوز برای فعالیت آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. به این‌ترتیب متقاضیان باید درخواست خود را به صورت مکتوب به این مرجع ارائه نمایند و با ضمیمه کردن سایر اسناد و مدارک، وارد پروسه اداری شوند متقاضیان ملزم هستند تا از زمان ارائه درخواست تا اخذ مجوز ملزوماتی از قبیل: مدارک هویتی، فضای آموزشی، مربیان کاربلد و… را تامین نمایند.

شرایط صدور مجوز آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم 

  • مجوز آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم به صورت حقوقی صادر می‌شود.
  • برای تاسیس این آموزشگاه به حداقل 2 نفر موسس نیاز است.
  • موسسین باید حداقل 27 سال سن داشته باشند.
  • موسسین باید مدرک تحصیلی حداقل لیسانس داشته باشند که این مدرک باید مرتبط باشد.

لازم به ذکر است که موارد گفته شده از پیش‌نیازهای ضروری برای اقدام به منظور تاسیس آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم است. در ادامه لازم است تا درخواست به همراه مدارک و سایر نیازمندی‌ها در روندی اداری به جریان بیفتد. ضمن اینکه در پیگیری روند کار، مرجع ذی‌صلاح جلسات مصاحبه‌ای را برای موسسین در نظر می‌گیرد.

از همین رو به تمامی افرادی که تمایل به اخذ مجوز آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم دارند، توصیه می‌شود تا در همان ابتدای کار از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های افرادی که سال‌هاست در حوزه اخذ مجوز فعالیت دارند، کمک بگیرند. به این منظور می‌توان با مدیریت بهتر زمان و هزینه‌ها به نتیجه ایده‌آل دست پیدا کرد.

تاسیس آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم

مجموعه مشاورین اندیشه آسیا راهنمایی خوب برای اخذ مجوز آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم به حساب می‌آید.

اخذ مجوز آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم همراه با مجموعه مشاورین اندیشه آسیا

اغلب افرادی که در حوزه آموزش فعالیت دارند، به خوبی با مجموعه مشاورین اندیشه آسیا آشنایی دارند. سال‌هاست که این مجموعه به منظور تامین نیازمندی‌های آموزشی و پیشرفت آموزشی و فرهنگی جامعه فعالیت دارد. کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا راهبران خوبی برای افرادی هستند که قصد اخذ مجوز آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم را دارند. کارشناسان این مجموعه از لحظه ارائه درخواست به مرجع صدور مجوز تا زمان تاسیس آموزشگاه، جذب منابع انسانی و تبلیغات هوشمند به همراه متقاضیان خواهند بود. افرادی که تمایل به کسب راهنمایی‌های اصولی در این حوزه دارند می‌توانند با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل نمایند.

10 پاسخ به “اخذ مجوز آموزشگاه مهارت های سبک زندگی سالم”

  1. مهران گفت:

    آقایان با داشتن کارت معافیت سربازی میتوانند این مجوز رو بگیرن؟

  2. فرشته اصغری گفت:

    درود بر شما
    با مدرک دانشگاهی مهندسی میتوان این مجوز را اخذ کرد؟ اگر نه چه نوع رشته ای وحداقل چه مقطعی لازم میباشد؟

  3. حمید گفت:

    چه نوع سابقه کاری لازم هست و چند سال ؟

  4. فرشته تیموری گفت:

    سلام ممنون از اطلاعاتی ک در اختیار کاربران. قرار میدین راهنمایی های کامل و با صرف و حوصله قابل تقدیر موفق باشین انشالله

  5. محمد گفت:

    سلام این اموزشگاه ها نیاز به اساسنامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *