اخذ مجوز آموزشگاه گریم

16 دیدگاه
مشاوره-جهت-اخذ-مجوز-آموزشگاه-گریم

با اخذ مجوز آموزشگاه گریم می‌توان در بستری مطمئن و قانونمند به پرورش و تربیت نیروی کار حرفه‌ای و مستعد در زمینه گریم سینمایی پرداخت. آیا تا به حال به جایگاه گریم در سینما توجه داشته‌اید؟ به نظر شما موفقیت یک فیلم یا سریال تا چه اندازه در گروی عملکرد صحیح و ریزبینانه گریمور است؟

همواره باید این نکته را به خاطر داشت که موفقیت یک اثر سینمایی یا تلویزیونی نتیجه تلاش بی‌وقفه تمامی گروه فعال در آن مجموعه است. متأسفانه برخی از مواقع این موضوع مهم نادیده گرفته می‌شود. برخی از افراد تصور می‌کنند که اگر توجه ویژه‌ای به فیلمنامه و یا کارگردانی داشته باشند، همه چیز ایده‌ال خواهد بود. در صورتی که بی‌توجهی به گریم، نور، صدا و… به میزان قابل توجهی از کیفیت اثر می‌کاهد.

تاسیس-آموزشگاه-گریم

گریم یکی از الزامات مهم برای افزایش اثرپذیری یک فیلم و همچنین ایجاد ارتباطی موثر با مخاطب است.

چگونه گریمور موفقی باشیم؟

اگر به دنیای سینما و گریموری علاقه‌مندید باید به شخصی حرفه‌ای در این عرصه تبدیل شوید. به این ترتیب می‌توانید در پروژه‌های مهم و موفق حضور داشته باشید. البته باید این نکته را به خاطر داشته باشید که گریمورها به صورت پروژه‌ای در آثار سینمایی حضور دارند و با توجه به میزان مهارت‌شان دستمزدهای متفاوتی دارند.

دنیای گریم دنیای حرفه‌ای و البته محدودی است. به عبارت دیگر شما نمی‌توانید با شاگردی یا وردست بودن به مهارت کافی در این عرصه دست پیدا کنید. در واقع باید با حضور در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی به تخصص مورد نیاز برسید.

این نکته را به خاطر داشته باشید که تکنیک، شناخت متریال، آشنایی با متدهای روز و به کارگیری خلاقیت از لازمه‌های اصلی برای موفقیت در دنیای گریموری هستند.

برای رسیدن به این چهار رکن اساسی باید در ابتدا آموزش‌های مورد نیاز را دریافت کرد و در ادامه با تمرین و تکرار و رسیدن به تجربه کافی از جایگاه خوبی در این عرصه برخوردار شد.

پیشنهاد ما برای تمامی افرادی که تمایل دارند به صورت حرفه‌ای به دنیای گریم وارد شوند، شرکت در دوره‌های تخصصی آموزشگاه گریم است. به این ترتیب می‌توانند پس از طی کردن مسیر آکادمیک، پا به دنیای جذاب گریم بگذارند و فرصتی برای کسب تجربه‌های کافی به دست آورند.

اهمیت آموزش در عرصه گریم

فیلم‌های زیبایی که ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار کردید را در ذهنتان بیاورید! به نظر شما به غیر از فیلمنامه و نوع کارگردانی چه چیزی بیشتر از همه در جذب مخاطب مؤثر بوده است؟ بدون شک یکی دیگر از دلایل مهم محبوبیت یک فیلم، وجود بازیگر و کیفیت بازی آن‌ها بوده است. حالا اگر بازیگران اثر سینمایی مورد نظر شما گریم درخور با نقش‌شان نداشتند، آیا جایگاه آن‌ها در فیلم باورپذیر می‌شد؟ در اینجا می‌توان به اهمیت گریم در خلق آثار سینمایی پی برد.

وقتی صحبت از گریم به میان می‌آید یعنی گریمور باید بتواند با استفاده از تکنیک‌های خود بالغ بر صد چهره مختلف خلق کند. این قابلیت وجه تمایز گریمورهای حرفه‌ای و معمولی است! یک گریمور حرفه‌ای به خوبی ابزارها را می‌شناسد و با به کارگیری متریال‌ها آن چه در ذهنش خلق کرده است را به واقعیت تبدیل می‌کند.

آشنایی با دو نوع گریم حرفه‌ای

  • گریم صحنه

    همان‌طور که از نام این گریم مشخص است، برای صحنه‌هایی مثل اپرا و تئاتر کاربرد دارد. زیرا در صحنه‌های این‌چنینی وجود پروژکتورها شرایط ویژه‌ای را برای گریم ایجاد می‌کند. به این ترتیب گریمور باید با به کارگیری مهارت خود غلظت و ظرافت را ترکیب کند تا در نهایت خروجی کار ایده‌ال باشد.

  • گریم اکران

    این نوع گریم برای فیلم‌های سینمایی، تلویزیون و عکاسی استفاده می‌شود. در این شیوه هدف اصلی گریمور پوشاندن عیوب صورت است، به طوری که طراوت چهره بازیگر دوچندان شود. البته خلق شخصیت در چهره از دیگر اقدامات ضروری گریمور است. به این ترتیب پذیرش نقش و بازیگر برای مخاطب بسیار آسان‌تر خواهد شد و اثرپذیری نقش افزایش پیدا می‌کند.

چگونگی-اخذ-مجوز-آموزشگاه-گریم

حضور در دوره‌های آموزشی گریموری وابسته به آموزشگاه‌های آزاد سینمایی یک راه مطمئن برای کسب مهارت مناسب در این حوزه است.

چگونگی اخذ مجوز آموزشگاه گریم

برای تربیت یک گریمور حرفه‌ای به آموزش‌های تخصصی نیاز است. به طوری که در پایان دوره، مدرکی معتبر به هنرجو ارائه شود تا در ادامه بتواند با کسب تجربه به جایگاه روشنی در این عرصه برسد. حضور در دوره‌های آموزشگاه‌های گریم که در سایه قوانین مراجع معتبر فعالیت دارند، بهترین انتخاب است.

دنیای گریم دنیایی تخصصی و نسبتا بکر است. از همین رو بسیاری از افراد متخصص و دغدغه‌مند که دستی بر آتش دارند، به منظور ارائه آموزش‌های مناسب و کاربردی به فکر اخذ مجوز آموزشگاه گریم می‌افتند.

برای تاسیس آموزشگاه گریم باید مجوزهای مربوط به آموزشگاه آزاد سینمایی را دریافت کرد. آموزشگاه آزاد سینمایی مکانی آموزشی برای تربیت هنرجویان علاقه‌مند به شاخه‌های مختلف هنر اعم از: فیلمنامه‌نویسی، دوبلاژ، گریم، بازیگری و… است.

مراجع صدور مجوز باید و نبایدهای زیادی را به منظور اخذ مجوزهای لازم تاسیس آموزشگاه گریم در نظر گرفته است. زمانی که متقاضیان بتوانند پروانه تاسیس آموزشگاه آزاد سینمایی را دریافت کنند، اجازه آغاز فعالیت خواهند داشت.

البته که برای آغاز فعالیت باید پیش‌شرط‌های زیادی در نظر گرفته شود. ارائه درخواست، تکمیل فرم‌های مورد نیاز، ارائه مدارک هویتی، تطبیق دادن شرایط درخواست‌کننده با شرایط قانونی در نظر گرفته شده برای متقاضی، جذب مدرسین، چگونگی آموزش، معرفی مدیر آموزش و… بخشی از اقدامات ضروری برای تاسیس آموزشگاه گریم است.

اخذ مجوز آموزشگاه گریم همراه با مجموعه مشاورین اندیشه آسیا

به تمامی متقاضیان تاسیس آموزشگاه گریم توصیه می‌شود تا با دریافت مشاوره با کارشناسان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا این فرایند زمان‌بر را به فرایندی ساده و کوتاه تبدیل کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات مجموعه مشاورین اندیشه آسیا یا دریافت مشاوره، فقط کافیست تا با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل کنید.

16 پاسخ به “اخذ مجوز آموزشگاه گریم”

  1. زهدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای اخذ مجوز آموزشگاه گریم چند نفر موسس لازمه؟

  2. ی گفت:

    من میخوام پکیج های اموزشی گریم رو به صورت مجازی تولید کنم، نیاز دارم که مجوز بگیرم؟

  3. ثمین گفت:

    سلام و درود
    برای گرفتن این مجوز باید به چه سازمانی مراجعه کنیم؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  4. شهاب مرتضوی گفت:

    درود چه شرایطی الزامیه برای گرفتن مجوز اموزشگاه گریم؟ تا چه مدتی اعتبار داره؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  5. عابدی گفت:

    سلام شرایط گرفتن مجوز اموزشگاه گریم چی هست و اگه بخوام واگذار کنم مجوز رو میشه؟ ؟

  6. بهشتی گفت:

    سلام صبح تون بخیر
    برای این مجوز چه مدرک تحصیلی ی لازمه؟

  7. نعیمه رضایی فر گفت:

    درود بر شما
    لطفا بفرمایید شرایط اخذ مجوز آموزشگاه گریم برای سال 1402 چی هست؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  8. ایمان گفت:

    شرایط راه اندازی اموزشگاه گریم برای فردی که بخواهد هم به صورت حضوری هم به صورت انلاین فعالیت کنه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *