در سالهای اخیر یکی از بیشترین تقاضاها برای اخذ مجوز موسسه مهاجرتی بوده است در سالهای نه چندان دور تاسیس موسسه مهاجرتی چندان مورد اقبال عموم قرار نداشت؛ اما به تدریج و به دلایل مختلف شاهد رشد روزافزون تقاضای مهاجرت به خارج از کشور هستیم. بهطبع برای پاسخگویی به چنین نیاز مهمی، شاهد افزایش تاسیس شرکت مهاجرتی در کشور هستیم زیرا در حال حاضر مهاجرت به کشورهای دیگر قوانین، شروط و ضوابط زیادی را شامل میشود. بدون شک افرادی که بدون کسب اطلاعات کافی در خصوص قوانین مهاجرتی کشور مقصد پا در این عرصه پرتلاطم بگذارند، دچار تاوانهای سنگین مالی و معنوی خواهند شد.
خوشبختانه در سالهای اخیر مردم به خوبی به اهمیت وجود شرکتهای مهاجرتی پیبردهاند و میدانند بدون وجود چنین موسساتی فرایند مهاجرت سختتر و پیچیدهتر خواهد شد. بدون شک با ظهور افزایش تقاضا برای دریافت خدمات مهاجرتی شاهد افزایش درخواست اخذ مجوز تاسیس موسسه مهاجرتی برای پاسخ به این نیاز بزرگ هستیم. اگر شما هم به دنبال تاسیس چنین موسساتی هستید، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا اطلاعاتی را در این حوزه در اختیارتان قرار دهیم. زیرا مراحل اخذ مجوز موسسه مهاجرتی پیچیدگی خاص خود را دارد.
ثبت شرکت مهاجرتی
با ثبت شرکت مهاجرتی میتوان در این زمینه فعالیت کرد. البته حوزه اعزام دانشجو نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. به جرات میتوان گفت در حال حاضر اغلب جوانان و دانشجویان رویای ادامه تحصیل در کشوری مدرن و پیشرفته را در سر دارند. البته که تمام متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور دانشجویان نیستند. این روزها افراد زیادی نیز به دلایل مختلف به کشورهای دیگر مهاجرت میکنند. به همین دلیل است که میگوییم این روزها تاسیس شرکت مهاجرتی راهی هموار و ایمن برای کسب موفقیت است.
شرایط ثبت شرکت مهاجرتی بسیار تخصصی است. در این میان افرادی که از دانش و مهارت کافی برخوردار نیستند، کم نیستند. وجود فیلترهای قانونی برای اخذ مجوز امور مهاجرتی موجب تفکیک شدن متخصصین از فرصتطلبان میشود. به این ترتیب تنها افرادی قادر به ارائه خدمات مهاجرتی به هموطنان خواهند بود که قبلا مجوز شرکت مهاجرتی را دریافت کرده باشند. بنابراین سختیهای موجود در مسیر تاسیس شرکت مهاجرتی دست بسیاری از سودجویان را از این عرصه پردرآمد کوتاه کرده است.
اگر جز این دسته از افرادی هستید که از تخصص و دانش کافی در حوزه مهاجرت برخوردار هستید و به این عرصه پرمتقاضی علاقهمند هستید، اما دانش کافی در خصوص شرایط ثبت شرکت مهاجرتی یا مراحل ثبت شرکت مهاجرتی در اختیار ندارید، حتما در ادامه با ما همراه شوید.
لزوم تاسیس شرکتهای مهاجرتی
همیشه نگاه کردن از دور به هر مسئلهای، آن موضوع را ساده نشان میدهد. در صورتی که در خیلی از مواقع نزدیک شدن به ماجرا و ریزبینی در آن تمامی ابهامات و سختیهای موجود را ظاهر میکند. مهاجرت نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست. بسیاری از افراد در این برهه خاص سودای مهاجرت به خارج از کشور را دارند. این هدف بسیار خوب است و بسترساز پیشرفتهای روزافزون خواهد بود. البته در صورتی که پیش از مهاجرت اطلاعات کافی در خصوص این مسیر پرفرازونشیب کسب شده باشد.
بسیاری از افراد که قصد مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایهگذاری و… را دارند، تصور میکنند که میتوان با مشورت گرفتن از افرادی که قبلا مهاجرت کردهاند به دانش کافی در این حوزه دست پیدا کرد. در صورتی که دنیای مهاجرت بسیار گسترده است و قوانین و ضوابط زیادی را در برگرفته است که مدام در حال تغییر است بهطوریکه میتوان گفت برای هیچ شخص و خانوادهای قانون و فرآیند یکسانی برای مهاجرت وجود ندارد.
یکی دیگر از نکات مهمی که باید پیش از مهاجرت نسبت به آن اطلاعات به دست آورد، شناسایی هزینههای زندگی در کشور مقصد است. برخی از افراد تصور میکنند که میتوان با اقامت چند روزه توریستی در کشور مقصد اطلاعات کاربردی در خصوص هزینههای زندگی و اقامت دائم در آن کشور به دست آورد در صورتی که چنین باوری اشتباه است.
قطعا شرکتهای مهاجرتی بهترین انتخاب برای دریافت مشاوره و شناخت راه از بیراهه هستند. موسسههای مهاجرتی به خوبی با تمامی قوانین و هزینههای زندگی در سایر کشورها آشنا هستند و به متقاضیان مهاجرت کمک میکنند تا پیش از اقامت به اطلاعات دقیقی در خصوص کشور مقصد دست پیدا کنند.
شرایط تاسیس دفتر مهاجرتی
قبل از تاسیس دفتر مهاجرتی (موسسه مهاجرتی) به موارد ذیل دقت کنید:
- تحقیق و بررسی بازار: قبل از هر اقدامی شناخت کامل از بازار مهاجرت، رقبا، قوانین و مقررات حاکم بر این صنعتی الزامی است.
- تهیه گزارش کاملی از وضعیت بازار مهاجرت در مقصدهای مختلف
- مقایسه خدمات دفاتر مهاجرتی موجود
- تحلیل نقاط قوت و ضعف رقبا
- شناسایی فرصتهای جدید در بازار مهاجرت
- اخذ مجوزهای لازم: اخذ مجوزهای قانونی شرط اصلی فعالیت در حوزه مهاجرت است.
- دریافت راهنمایی برای اخذ مجوزهای موردنیاز
- شناخت سازمانهای مسئول صدور مجوز
- جمعآوری مدارک موزدنیاز برای هر مجوز
- برآورد هزینهها و زمان موردنیاز برای اخذ مجوزها
- تیم تخصصی و آموزش دیده: داشتن تیم حرفهای و متخصص یکی از عوامل موفقیت یک دفتر مهاجرتی است.
- معرفی تخصصهای موردنیاز در یک دفتر مهاجرتی (مشاور مهارجت، وکیل مهاجرت، مترجم و…)
- اهمیت آموزش مداوم کارکنان
- چگونگی جذب و استخدام نیروهای متخصص
- رعایت اصول اخلاقی و شفافیت: اعتمادسازی مشتریان از طریق رعایت اصول اخلاقی و شفافیت در کار بسیار مهم است.
- اهمیت اخلاق حرفهای در حوزه مهاجرت
- قوانین و مقررات مربوط به شفافیت در ارائه خدمات
- نمونههایی از رفتارهای غیرحرفهای در این حوزه
- استفاده از تکنولوژیهای روز: استفاده از ابزارها و نرمافزارهای مدرن، به بهبود کیفیت خدمات و افزایش بهرهوری کمک میکند.
- معرفی نرمافزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- استفاده از هوش مصنوعی در فرایند مهاجرت
- اهمیت وبسایت حرفهای و سئو
- مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): حفظ ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش، به افزایش رضایت مشتری و جذب مشتریان جدید کمک میکند.
- اهمیت CRM در کسبوکارهای مهاجرتی
- معرفی بهترین روشهای ارتباط با مشتری
- راهکار افزایش رضایتمندی
- بازخورد مشتری و بهبود مستمر: جمعآوری بازخورد مشتریان و استفاده از آن برای بهبود خدمات، به رشد و توسعه کسب و کار کمک میکند.
- روشهای جمعآوری بازخورد مشتری
- اهمیت تحلیل بازخوردها
- راهکارهای بهبود مستمر خدمات
- استفاده از استراتژیهای B2B: همکاری با سایر کسب و کارها میتواند به گسترش شبکه ارتباطی و افزایش درامد کمک کند.
- معرفی استراتژیهای B2B در حوزه مهاجرت
- اهمیت شبکهسازی با سایر کسبوکارها
- همکاری با آژانسهای مسافرتی، دانشگاهها و…
- سرمایهگذاری در بازاریابی و برندسازی: معرفی برند و خدمات دفتر مهاجرتی به مخاطبان هدف از طریق فعالیتهای بازاریابی ضروری است.
- اهمیت بازاریابی دیجیتال در حوزه مهاجرت
- معرفی کانالهای مختلف بازاریابی (شبکههای اجتماعی، گوگل ادز، ایمیل مارکتینگ و…)
- راهکارهای بندسازی موفق
- شناسایی بازارهای هدف و گروههای مشتری خاص: تمرکز بر روی بازارهای هدف خاص و ارائه خدمات متناسب با نیازهای آنها، به افزایش موفقیت کسبوکار کمک میکند.
- معرفی بازارهای هدف پرطرفدار در حوزه مهاجرت
- ویژگیهای گروههای مختلف مشتریان
- ارائه خدمات تخصصی برای هر گروه
آیا شما حاضرید تا امور مهاجرتی خود را به دست افرادی ناشناس که هیچ اطلاعاتی در خصوص دانش و تخصصشان ندارید، قرار دهید؟ بدون شک تمام افرادی که قصد مهاجرت دارند و با قوانین و ضوابط این حوزه آشنایی ندارند، ترجیح میدهند تا سرمایه و وقت خود را در اختیار افراد متخصص این حوزه قرار دهند.
برای اینکه بتوان اعتماد متقاضیان مهاجرت را جلب کرد، به ارائه مدارک قانونی نیاز است تا بتوان ثابت کرد موسسه مهاجرتی از تبحر کافی در این حوزه برخوردار است، به این منظور باید تمامی فعالیتهای شرکت مهاجرتی در سایه قوانین کشور و در چارچوب یک موسسه مدون گردد.
اگرچه به طور کل فعالیت شرکتهای مهاجرتی بدون اخذ مجوز ممکن نیست، اما برای اینکه بتوان در این حوزه نظر عموم را به خود جلب کرد و اعتماد اجتماعی نیز به دست آورد، نیازمند ثبت قانونی و سریع موسسه مهاجرتی هستیم.
پیش از اینکه به سراغ باید و نبایدهای ثبت موسسه مهاجرتی برویم، باید این را بدانید که واگذاری پیگیری کارهای مهاجرتی به افراد متخصص و صادق ضروری است، این افراد به تمامی اسناد و مدارک مهم شما دسترسی دارند. ضمن اینکه برخی از سودجویان با غارت وقت، سرمایه و اعتماد متقاضیان مهاجرت، موجب آسیب و شکست هموطنانمان میشوند.
به همین دلیل به تمامی افرادی که قصد مهاجرت دارند، پیشنهاد میشود تا پیش از هر اقدامی از موسسه مهاجرتی منتخب خود استعلام بگیرند و از قانونی بودن فعالیت ایشان اطمینان حاصل کنند. حتما میپرسید چطور؟ در پاسخ باید بگوییم که یکی از راههای آن مراجعه به سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور است که میتوان در بازه زمانی بسیار کوتاهی از معتبر بودن موسسات مهاجرتی اطمینان حاصل کرد.
جالب است بدانید که آدرس، وضعیت فعالیت و تمامی اطلاعات مربوط به چنین موسساتی در سامانه استعلام اشخاص حقوقی کشور به ثبت میرسد و در صورت ثبت این موسسات عموم میتوانند به راحتی از وضعیت شرکت مهاجرتی منتخبشان آگاهی به دست بیاورند.
نکته مهم اینکه وضعیت انحلال موسسات مهاجرتی که پیشتر سابقه خوبی نداشتهاند نیز در این سامانه به ثبت رسیده است. به این ترتیب شانس کلاهبرداری این دسته موسسات از سایرین وجود ندارد و متقاضیان مهاجرت میتوانند با یک جستجوی ساده از وضعیت فعالیت چنین شرکتهای باخبر شوند.
مجوزهای مورد نیاز برای ثبت موسسه مهاجرتی
برای اینکه بتوان مجوزهای لازم برای ثبت موسسه مهاجرتی را اخذ کرد، باید به مراجع ذیصلاح مراجعه کرد. باید بدانید که مراجع ذیصلاح با توجه به حوزه فعالیتی موسسه مهاجرتی متفاوت خواهند بود. به عنوان مثال اگر حوزه فعالیتی شما اعزام دانشجو باشد، مرجع صادرکننده مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود. در صورتی که این مرجع برای اخذ مجوز کاریابی خارجی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است. برای پاسخ به این سوال که آیا تنها ثبت شرکت برای فعالیت در حوزه مشاوره مهاجرت کافی است یا خیر و آیا امکان اخذ مجوزهای فعالیت دیگری در این زمینه وجود دارد با کارشناسان موسسه اندیشه آسیا تماس بگیرید.
روشهای ثبت شرکت مهاجرتی
- شرکت سهامی خاص: افرادی که تمایل دارند فعالیتهای متنوعی در شرکت مهاجرتی داشته باشند، میتوانند شرکت سهامی خاص تاسیس نمایند. به این ترتیب میتوان در کنار امور مهاجرتی به فعالیتهای دیگر نیز پرداخت، همین موضوع موجب محبوبیت این نوع از شرکت شده است، ضمن اینکه برای تاسیس چنین شرکتی نیازی به تامین کامل سرمایه نقدی نیست
- شرکت مسئولیت محدود: در صورت عدم داشتن شرایط لازم برای تاسیس شرکت سهامی خاص افرادی که شرکت مسئولیت محدود نیز داشته باشند، نیز میتوانند در حوزه مشاوره خدمات مهاجرتی فعالیت نمایند.
- راهاندازی هر یک از این دو نوع شرکت قوانین و ضوابط خاص خود را دارد. تاسیس هر یک از این شرکتها اعضا و سرمایه اولیه متفاوتی را در بر میگیرند، به همین دلیل بهتر است پیش از قدم گذاشتن در این مسیر از افرادی که از تخصص کافی در این حوزه برخوردار هستند، کمک گرفته شود.
بایدهای تاسیس شرکت مهاجرتی
- افرادی که از دانش کافی حقوقی برخوردار باشند، بهترین انتخاب برای تاسیس شرکت مهاجرتی هستند. زیرا پیگیری تاسیس شرکت مهاجرتی بدون داشتن دانش حقوقی و تسلط بر قوانین بروز شده اخذ مجوزهای قانونی امکانپذیر نیست.
- یکی از مهمترین مواردی که باید برای تاسیس موسسه مهاجرتی به آن دقت داشت، داشتن سرعت عمل است. برای اینکه موسسه مهاجرتی به اعتبار کافی برسد، باید بتوان در مدت زمانی کوتاه به بهترین نتیجه دست پیدا کرد. زیرا هر گونه کندی در پیگیری امور اداری منجر به از دست رفتن فرصتهای طلایی متقاضیان مهاجرت میشود..
- افرادی که در حوزه مهاجرت فعالیت دارند، باید همواره اطلاعات خود را پیرامون قوانین و مسائل مهاجرتی سایر کشورها و همچنین بندهای قانونی مهاجرت در کشور مبدا بروز نگه دارند.
- افراد فعال در حوزه مهاجرت باید مشکلات رایج مهاجرتی را بشناسند و با پیشبینیهای درست تمامی موانع قانونی احتمالی که ممکن است در مسیر مهاجرتی متقاضیان به وجود بیاید را پیش از بروز مشکل از میان بردارند.
- افرادی در حوزه مهاجرت حضور موفقی دارند که اطلاعات کافی در خصوص سرمایه موردنیاز برای مهاجرت داشته باشند. میزان حق وکالت، عوارض دولتی و… بخشی از موارد مهم در فرایند مهاجرت هستند.
- تمام افرادی که به عنوان مشاور مهاجرتی در موسسات و شرکتها فعالیت دارند باید پیش از هر گونه اقدامی و در زمان ثبت موسسه یا شرکت مجوزهای لازم برای فعالیت را دریافت کرده باشند.
هزینههای مربوط به ثبت شرکت مهاجرتی
همانطور که پیشتر اشاره شد، هزینههای مربوط به ثبت شرکتهای مهاجرتی با یکدیگر متفاوت است. از آنجایی که فرآیند قانونی برای اخذ مجوز و تاسیس موسسات مهاجرتی بسیار متفاوت است، اغلب متقاضیان تاسیس چنین موسساتی کار خود را برونسپاری میکنند. این موضوع بسیار خوب است و خوشبختانه در چند سال اخیر فرهنگسازی مناسبی در این عرصه انجام شده است و افرادی که از دانش و تخصص کافی برای اخذ مجوز و تاسیس موسسات برخوردار نیستند، از افراد کاردان و متبحر این حوزه کمک میگیرند.
به این ترتیب در چند سال اخیر افراد زیادی در حوزه اخذ مجوز و ثبت شرکتهای مهاجرتی فعالیت دارند. البته در این میان افرادی وجود دارند که با سو استفاده از دانش و تجربه خود هزینههای بسیار گزافی را از مشتریان خود دریافت می کنند. البته ناگفته نماند که برخی از اوقات پیچیدگیهای کار منجر به طی کردن مراحل قانونی تازه و ارائه خدمات بیشتری میشود که در این صورت هزینهها نیز بیشتر خواهد شد. از همین رو به تمامی متقاضیان تاسیس شرکت مهاجرتی پیشنهاد میشود تا پیش از انتخاب فرد یا موسسهای به منظور دریافت خدمات مرتبط با اخذ مجوز و ثبت شرکت به خوبی تحقیق کنند.
علاوه بر این موارد تاسیس شرکت مهاجرتی نیز هزینههای خاص خود را دارد. تامین حقوق کارکنان و تامین دفتر از دیگر مواردی است که باید در زمان برآورد هزینهها به آن توجه داشت.
مزایای ثبت شرکت مهاجرتی
همانطور که پیشتر اشاره شد، ثبت شرکت وجهه قانونی و معتبری به کسب و کار فعالان عرصه مهاجرت میبخشد. البته که مزایای ثبت شرکت بسیار بیشتر است. در ادامه برخی از مزایای این کار را ذکر میکنیم:
- با ثبت شرکت، شانس حضور در مزایدات و مناقصات فراهم میشود.
- این روزها بسیاری از افرادی که بدون ثبت شرکت و موسسه فعالیت دارند، در پرداخت مالیات و پیگیری امور مالیاتی با مشکل مواجه میشوند. در صورتی که میتوان با ثبت شرکت مسیر پرداختیهای مالیاتی را هموار کرد.
- یکی از لازمههای اساسی برای تاسیس و بقای کسب و کارها دریافت وام و تسهیلات بانکی است. بر طبق قانون شرکتهایی که به صورت قانونی ثبت شده باشند، میتوانند از وام و تسهیلات بانکی بهرهمند شوند.
- تنها شرکتهایی که به صورت قانونی ثبت شده باشند، این شانس را دارند تا کار خود را توسعه دهند و شعب تازهای را در شهرهای مختلف تاسیس نمایند.
ثبت شرکت مهاجرتی و اطلاع از شرایط اخذ مجوز دفتر مهاجرتی، همراه با اندیشه آسیا
بدون شک مجموعه مشاورین اندیشه آسیا از بهترین مشاورین متقاضیان ثبت شرکت مهاجرتی و اخذ مجوز دفتر مهاجرتی به حساب میآید، سابقه درخشان و طولانیمدت این مجموعه گواه بر کیفیت بالای خدمات این موسسه است. علاقهمندان به ثبت شرکت میتوانند در نخستین مرحله از مشاورههای تخصصی و رایگان مجموعه مشاورین اندیشه آسیا بهرهمند شوند و در صورت تمایل خدمات بیشتری دریافت نمایند. تعداد پروژههای موفقی که مجموعه مشاورین اندیشه آسیا در این سالها داشته است به بیش از 2900 رسیده است. ضمن اینکه تاکنون بالغ بر 1300 شرکت از خدمات این مجموعه بهرهمند شدهاند.
نکته مهم دیگر اینکه مجموعه مشاورین اندیشه آسیا تنها در مرحله ثبت اولیه شرکت همراه متقاضیان نیست، این مجموعه در تلاش است تا با هموارسازی مسیر خدمت، رضایتمندی هر چه بیشتر هموطنان را جلب نماید. به این ترتیب متقاضیان میتوانند از صفر تا صد کارهای خود را به این مجموعه برونسپاری نمایند. مشاوره انتخاب محل فعالیت، جذب منابع انسانی، آموزش تبلیغات پربازده و… بخشی دیگر از خدمات این مجموعه است که به متقاضیان تاسیس موسسات مهاجرتی ارائه میشود.
مجموعه مشاورین اندیشه آسیا همراه متقاضیان خواهد بود تا با صداقت، دانش و تبحر خود از سرمایه، وقت و انرژی مشتریانش محافظت نماید. علاقهمندان میتوانند به منظور دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل نمایند.
با سلام
چه مدرک دانشگاهی برای گرفتن مجوز نیاز است؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
سلام، از چه ارگانی باید مجوز بگیرم؟ من در شهرستان زندگی میکنم، میتوانم بصورت آنلاین مجوز بگیرم؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
سلام وقت بخیر
برای تاسیس دفتر مهاجرتی چه مدارکی نیاز داریم؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
سلام خسته باشید
هزینه ثبت موسسه مهاجرتی شامل چه مواردی میشه؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
سلام و عرض ادب،
برای ثبت موسسه مهاجرتی باید به چه سایتی مراجعه کرد؟ ممنون میشم آدرس سایت را ارسال بفرمایید.
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
درود وقت بخیر
حداقل سرمایه برای ثبت موسسه مهاجرتی اعزام دانشجو چقدر است؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
حداکثر چقدر زمان میبره گرفتن مجوز موسسه مهاجرتی؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
سلام وقت بخیر
برای اخذ مجوز موسسه مهاجرتی شرایط سنی و مدرک تحصیلی به چه صورت باید باشد؟ آیا مدرک زبان هم باید داشته باشیم.
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
سلام و عرض ادب
چه موسسه های مهاجرتی با حوزه فعالیت متفاوتی وجود داره که بتونیم مجوز بگیریم برا ثبتش؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
سلام روز بخییر
چه موسسه های مهاجرتی با حوزه فعالیت متفاوتی وجود داره که بتونیم مجوز بگیریم برا ثبتش؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
با سلام
برای ثبت شرکت مهاجرتی در ایران باید چه اقداماتی انجام داد؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
درود بر شما
لطفا بفرمایید شرایط عمومی و اختصاصی برای تاسیس دفتر مهاجرتی چه مواردی هست؟ باتشکر
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
برای دریافت مجوز دفتر مهاجرتی در استان مازندران صرفا در مازندران باید پیگیری و اقدام کرد یا نیاز است به تهران مراجعه کنم؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
شرایط اخذ مجوز برای موسسه مهاجرت تحصیلی چی هست و چه مدارک مهمی لازمه؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
روزبخیر سلام
اگه بخوایم شرکت مهاجرتی ثبت کنیم از طریق چه ساامانه ای و به صورت حضوری از طریق چه شرکتی اقدام کنیم؟؟؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
برای اخذ مجوز موسسه مهاجرتی به صورت حقوقی شرایش چیه و آیا ازمون دارد؟ در مودش سوال دارم
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
درود
بنده دارای مدرک دکترای عمران می باشم ایا شرایط اخذ این مجوز را دارم؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
ممنون میشم بفرمایید آدرس سامانه / سایت تاسیس دفتر مهاجرتی چی هست؟؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان موسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
درود
برای تاسیس موسسه مهاجرتی، مدرک تحصیلی در چه رشته هایی مجاز هست برای اخذ مجوز؟
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان موسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.
برای تاسیس دفتر مهاجرتی صرفا باید وکیل مهاجرت بود ؟
باشتکر
سلام
کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان موسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.