اخذ مجوز آموزشگاه بورس

24 دیدگاه

چرا اخذ مجوز آموزشگاه بورس بسیار پرطرفدار است؟ سرمایه‌گذاری در بورس بسیار جذاب است، اگر افراد فوت‌وفن آن را بلد باشند در پیچ‌وخم‌های این مسیر دچار مشکل نخواهند شد. خرید سهام و فعالیت در بازار آن می‌تواند فرصت‌های بی‌نظیر برای‌ همه فراهم کند، فرصت‌هایی که قطعا با حضور در زمینه‌های مالی دیگر به ندرت می‌توان به آن‌ها دست پیدا کرد، برای مثال: ورود به بازار مسکن و سرمایه‌گذاری در آن به ویژه در وضعیت رکود تورمی، ایده چندان هوشمندانه‌ای نیست، یا مثلا خرید و فروش ارز و طلا به عنوان روشی از سرمایه‌گذاری هم در شرایط پرنوسان این روزهای بازارهای داخلی و جهانی، چندان عاقلانه به نظر نمی‌رسد. اما بازار بورس، بازاری است که زیربنایی قانونی دارد و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

در چنین فضای رسمی و قانونی، همیشه حتی در زمان‌هایی که اوضاع اقتصادی مناسب نیست، امکان انجام معاملات پرسود وجود دارد و به عبارتی دیگر، نوسانات بازار به سرمایه شخصی افراد لطمه وارد نمی‌کند. هر فرد با هر مبلغ از سرمایه می‌تواند وارد این بازار شود و با تصمیم‌گیری‌های درستی که از مطالعه و آموزش به وجود می‌آید به سود برسد. قانونی بودن، امکان ورود با مقدار اندکی سرمایه و رسیدن به سود حتی در شرایط پرنوسان اقتصاد در بازارهای دیگر از جمله مزایایی است که قطعا به بسنده کردن به سپرده‌گذاری در بانک با سودی اندک ارجحیت دارد.

همه ما به‌دنبال راهی مطمئن برای سرمایه‌گذاری هستیم و باید قبول کنیم که بازار طلا و ارز، بازار ایمن و مطمئنی نیست. برای اینکه بتوان آینده‌ای روشن را رقم زد، باید با دانش کافی در بستری مناسب سرمایه‌گذاری کرد. بازار بورس همان فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری مطمئن است که می‌توان به شرط داشتن دانش بورسی در آن به موفقیت رسید.

اگر نیم نگاهی به چند سال اخیر بازار بورس داشته‌ باشید متوجه رشد حداکثری این بازار می‌شوید. از مهم‌ترین مزایای بازار بورس، وابستگی به دانش و مهارت است، در واقع برای کسب موفقیت در این بازار نیازی به شانس نیست و همه چیز وابسته به دانش و مهارت بورسی سرمایه‌گذاران خواهد بود.

متاسفانه این روزها افراد زیادی با وعده‌های دروغین و با شرط ارائه سیگنال‌، سرمایه‌گذاران بورس را به سمت خود می‌کشانند. این کار با خطرپذیری بسیار بالایی همراه است و ممکن است موجب از دست رفتن سرمایه و آینده افراد شود. بهترین راه این است که افراد با حضور در آموزشگاه‌های بورس، دانش بورسی خود را ارتقا دهند و با دیدی روشن  وارد میدان شوند.

نیاز این روزهای جامعه به آموزش بورس از یک سو و تمایل مردم برای حضور در کلاس‌های آموزش بورس موجب شده‌ است تا روز به روز بر تعداد آموزشگاه‌های بورس کشور افزوده شود. ما تصمیم داریم در ادامه این مقاله در مورد قدم‌هایی که باید برای اخذ مجوز آموزشگاه بورس برداشته‌ شود، با شما صحبت کنیم.

تاسیس آموزشگاه بورس

تاسیس آموزشگاه بورس

این نکته را به‌ خاطر داشته‌ باشید که با سرمایه‌گذاری در بورس فقط به خودتان کمک نکرده‌اید! شما با این کار بستر مناسبی را برای رونق بخش تولیدی کشور فراهم کرده‌اید، که این کار به افزایش بهره‌وری در مملکت منجر می‌شود. در واقع با تزریق نقدینگی‌های سرگردان در بازار بورس، چرخه تولید با سرعت بیشتری حرکت می‌کند و افراد زیادی از این اتفاق، بهره‌مند خواهند شد.

برای اینکه بتوان به اقدامات سرمایه‌گذاران بورسی به درستی جهت داد، باید بستر مناسبی را برای آن‌ها فراهم کرد. آموزشگاه‌های بورس با فراهم کردن فضایی برای کسب اطلاعات بیشتر و افزایش مهارت و تجربه سرمایه‌گذاران بسیار مناسب است.

افرادی که از تجربه و مهارت کافی برای آموزش در حوزه بورس برخوردار هستند، می‌توانند برای تاسیس آموزشگاه بورس اقدام نمایند.

سوال اول: مرجع صادرکننده مجوز آموزشگاه بورس کدام مرجع می‌باشد؟

در حال حاضر وزارت علوم و تحقیقات، وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور مراجع رسمی صدور انواع مجوزهای آموزشی، فرهنگی و هنری در ایران می‌باشند، ولی هر کدام از این ارگان‌ها مرجع صدور طیف خاصی از مجوزها می‌باشند.

سوال مهم این است مرجع صادرکننده آموزشگاه بورس کدام مرجع می‌باشد؟ برای پاسخ این سوال با ما تماس بگیرید.

شرایط لازم:

حداقل تحصیلات: لیسانس

حداقل سن: 25 سال تمام

سوابق: داشتن سوابق مکتوب و عملی کافی به همراه طرح توجیهی

علاوه بر موارد گفته شده، جزئیات و موارد ریز و درشت دیگری وجود دارد که  متقاضی در زمان ارائه تقاضای خود با آن‌ها مواجه خواهد شد.

نکته مهم: پس از اخذ مجوز رسمی آموزشگاه بورس قادر خواهید بود به کار آموزان و دانشجویان گواهی معتبر و بین‌المللی پایان دوره در موضوعات مختلف از قبیل تحلیل تکنیکال، تحلیل بنیادی، تابلو خوانی، و ارزهای دیجیتال اعطا نمایید و این تفاوت مهم یک آموزشگاه رسمی با موسسات آموزشی زیرزمینی و فاقد مجوز است همچنین این آموزشگاه معاف از مالیات می‌باشد که بسیار وسوسه‌انگیز است

افرادی که تجربه اخذ مجوز آموزشگاه را دارند، به‌ خوبی می‌دانند که این مسیر چه فراز و فرودهایی دارد.

مجموعه مشاورین اندیشه آسیا با شناخت دقیق مسیری که باید برای اخذ مجوز آموزشگاه‌ بورس طی شود، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

اخذ مجوز آموزشگاه بورس همراه با موسسه مشاورین اندیشه آسیا

مجموعه اندیشه آسیا یک نام آشنا در حوزه مشاوره اخذ مجوز و تاسیس آموزشگاه‌های مختلف است. تبحر کارشناسان در موسسه مشاورین اندیشه آسیا مهم‌ترین دلیل برای انتخاب این مجموعه است. شما می‌توانید در تمامی مراحل کار خود بر روی کمک‌ کارشناسان این مجموعه حساب کنید.

مجموعه مشاورین اندیشه آسیا از مرحله اخذ مجوز تا مرحله تاسیس و جذب پرسنل و کارآموزان، همراه موسسین خواهد بود و به آن‌ها کمک می‌کند تا خیلی زود به رویاها و برنامه‌های خود رنگ حقیقت و اجرا ببخشند.

اگر شما هم قصد تاسیس آموزشگاه بورس دارید یا سوالی در این زمینه دارید، حتما به وب‌سایت مجموعه اندیشه آسیابه آدرس https://andisheasia.ir/ مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 88906532-021 تماس حاصل فرمایید، کارشناسان این مجموعه پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهند بود.

24 پاسخ به “اخذ مجوز آموزشگاه بورس”

  1. سمیرا گفت:

    درود وقت بخیر
    ممنون از سایت خوبتون
    شرایط گرفتن مجوز آموزشگاه بورس برای خانم ها و اقایان متفاوته؟

  2. مهدی گفت:

    سلام
    برای مشاوره مالی و برگزاری دور های فارکس( بصورت محدود ) ثبت شرکت کافیه یا باید |آموزشگاه ثبت کنیم ؟ لطفا راهنمایی کنید

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای برگزاری دوره‌های آموزشی بورس و فارکس نیاز به اخذ مجوز رسمی فعالیت می‌باشد.

  3. حسن گفت:

    سلام با مدرک لیسانس هنر میتوان مجوز آموزشگاه بورس راا گرفت؟

  4. آقای دورقی گفت:

    با عرض سلام
    آیا با تاسیس آموزشگاه بورس می توان دوره های ارز دیجیتال و بازارهای مالی را هم برگزار کرد؟

  5. علی آبادی گفت:

    باسلام ، بنده قصد دارم آموزشگاه بورس تاسیس کنم؟ ابتدا باید به کجا مراجعه کنم و یا از طریق چه سامانه ای اقدام کنم؟ شرایط عمومی و اختصاصی برای گرفتن مجوز و تاسیس اموزشگاه بورس چه مواردی میباشد.؟ باتشکر از پاسخگویی

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

  6. رضا دریانورد گفت:

    درود وقت بخیر
    چه مدارک تحصیلی و مهارتی برای اخذ مجوز آموزشگاه بورس لازم داریم؟

  7. محمد خزایی گفت:

    درود وقت
    بخیر
    برای تاسیس اموزشگاه بورس به چند نفر موسس نیاز است؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای تاسیس آموزشگاه بورس به صورت حقیقی یک نفر موسس کفایت می‌کند.

  8. آرمان گفت:

    سلام وقت بخیر
    من مدرک کارشناسی حسابداری دارم
    برای اخذ مجوز میتوانم اقدام کنم؟

  9. مهدی گفت:

    با سلام. با مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی امکان اخذ مجوز آموزشگاه بورس و بازارهای مالی هست؟

  10. بهرام عزیزی گفت:

    اگر بخواهیم دوره های اموزشی فقط به صورت مجازی ارائه دهیم، حتما باید مجوز بگیریم؟

  11. آرمان گفت:

    سلام وقت بخیر

    برای گرفتن مجوز نیاز به کارت پایان خدمت هست ؟

  12. یاسمین میناپور گفت:

    برای گرفتن مجوز آموزشگاه بورس باید به چه سازمانی مراجعه کرد؟ فرایند اخذ مجوز چقدر زمان میبرد ؟ بعد از دریافت مجوز تا چه مدت اعتبار دارد؟

    • andisheadmin گفت:

      سلام
      کاربر محترم برای مشاوره در این زمینه با کارشناسان مؤسسه اندیشه آسیا تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *